این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی تماس بگیرید

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی

%0
  • تهران تهران جنوب
فروش تجهیزات ترافیکی تماس بگیرید

فروش تجهیزات ترافیکی

%0
  • تهران تهران جنوب
مرکز فروش آینه محدب تماس بگیرید

مرکز فروش آینه محدب

%0
  • تهران تهران جنوب

جدیدترین آگهی لوازم صنعتی

فروش اینورتر 0 تومان

فروش اینورتر

%0
  • تهران مرکز
شیر فلکه کشویی کلاس ۱۵۰ تماس بگیرید

شیر فلکه کشویی کلاس ۱۵۰

%0
  • تهران جنوب
فروش وتعمیرات نمایشگر GAMMA 07 تماس بگیرید
تعمیر وفروش نمایشگر TETA 10 تماس بگیرید
انواع قیچی برقی باغبانی تماس بگیرید

انواع قیچی برقی باغبانی

%0
  • تهران مرکز
فروش ساندویچ پانل و در سردخانه 0 تومان
تاپینگ بستنی تماس بگیرید

تاپینگ بستنی

%0
  • شیراز

کفش ایمنی کلار ضد اسید مدل 72BL

در استان خوزستان اهواز, | لوازم صنعتی

* شرکت ایمن تجارت سالیان تولید کننده ی کلیه البسه کاری ، اداری و صنعتی *

بدنه کفش ایمنی کلار ضد اسید مدل ۷۲BL از جنس چرم گاوی بوده که علاوه بر اینکه از بوی بد پا که در اثر استفاده طولانی مدت از کفش ایجاد میشود، جلوگیری میکند، کاملا آنتی باکتریال بوده و از ایجاد بیماری پوستی نظیر قارچ و میخچه نیز جلوگیری میکند.

همچنین این چرم در برابر حرارت مقاومت زیادی داشته و طبق آزمایشهای استاندارد که کفش را در دمای ۱۶۰ درجه سانتی گراد به مدت ۳۰ دقیقه نگه می دارند، توانسته اختلاف دمای قابل قبول استاندارد را حفظ کند. بنابراین می توان گفت که کفش ایمنی کلار ضد اسید مدل ۷۲BL علاوه بر مقاومت در برابر حلال ها و مواد نفتی و روغنی و مقاومت در برابر ضربه از مقاومت حرارتی نیز برخوردار است.

آستر سه لایه کفش ایمنی کلار ضد اسید مدل ۷۲BL موجب ضخامت و ایستایی زیاد کفش شده و به راحتی کفش حالت خود را در طولانی مدت از دست نمیدهد و شما میتوانید برای مدت بیشتری از آن استفاده کنید

در محیط معدن که امکان برخورد اجسام سنگین به پا که موجب قطع پا میشود بسیار بالاست به همین منظور در کفش ایمنی کلار ضد اسید مدل ۷۲BL برای محافظت از پا در برابر این خطر قطعه ای از جنس فولاد در قسمت پنجه پاها قرار داده شده است.

همچنین کفش ایمنی کلار ضد اسید مدل ۷۲BL که ساق بلند می باشد لایه های چرم تعبیه شده در قسمت ساق پا که تقریبا تا زیر زانو را پوشش می دهد از برخورد اجسام به ساق پا محافظت کرده و درصد آسیب دیدگی را تا حد خیلی زیادی کم می کند.

کفی پولی یورتان در کفش ایمنی کلار ضد اسید مدل 72BL در برابر ساییدگی بسیار مقاوم بوده و همین امر موجب طول عمر طولانی کفش شده و از همه مهمتر حالت خود را از دست نمیدهد تا در دراز مدت فرد بتواند احساس راحتی در کفش داشته باشد.

همچنین لایه ترمو پلی یورتان (TPU) در کفش ایمنی کلار ضد اسید مدل ۷۲BL به آن خاصیت ضد اسیدی داده و شما می توانید در محیط هایی که در معرض حلال و یا اسید ها قرار دارند از آن استفاده کنید. در محیطهای صنعتی که معمولا کف زمین پوشیده از مواد روغنی است و زمین لغزنده می باشد این کفی در کفش ایمنی کلار ضد اسید مدل ۷۲BL از سر خوردن افراد جلوگیری کرده و به راحتی فرد می تواند تعادل خود را حفظ کند.

همچنین لایه پلی یورتان موجب راحتی پای فرد در کفش شده و مانع از خستگی زود هنگام فرد می شود.

همچنین کفی طبی در کفش ایمنی کلار ضد اسید مدل ۷۲BL تمام کف پا را پوشانده و از خستگی پا جلوگیری می کند.

استفاده از بند ابریشمی در کفش ایمنی کلار ضد اسید مدل ۷۲BL موجب شده است که به هنگام کار بندها سریعا دچار پوسیدگی نشده و بتوان به راحتی و برای مدت بیشتری از آن استفاده کرد.


پوتین حفاری ، پوتین حفاری کلار ، پوتین ایمنی ، کفش ایمنی ، کفش ایمنی کلار ، کفش ایمنی ضد برق ، پوتین ضد برق ، کفش مهندسی ، کفش محافظ ، قیمت کفش ایمنی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا