این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی تماس بگیرید

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی

%0
  • تهران تهران جنوب
فروش تجهیزات ترافیکی تماس بگیرید

فروش تجهیزات ترافیکی

%0
  • تهران تهران جنوب
مرکز فروش آینه محدب تماس بگیرید

مرکز فروش آینه محدب

%0
  • تهران تهران جنوب
چراغ تونلی چراغ معدنی تماس بگیرید

چراغ تونلی چراغ معدنی

%0
  • تهران تهران مرکز
اتیلن وینیل استات EVA 810 0 تومان

اتیلن وینیل استات EVA 810

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی لوازم صنعتی

فروش اینورتر 0 تومان

فروش اینورتر

%0
  • تهران مرکز
شیر فلکه کشویی کلاس ۱۵۰ تماس بگیرید

شیر فلکه کشویی کلاس ۱۵۰

%0
  • تهران جنوب
فروش وتعمیرات نمایشگر GAMMA 07 تماس بگیرید
فروش ونصب انواع باسکول در استان گلستان تماس بگیرید
تعمیر وفروش نمایشگر TETA 10 تماس بگیرید

تعمیر وفروش نمایشگر TETA 10

%0
  • ساری
انواع قیچی برقی باغبانی تماس بگیرید

انواع قیچی برقی باغبانی

%0
  • تهران مرکز
فروش ساندویچ پانل و در سردخانه 0 تومان
تاپینگ بستنی تماس بگیرید

تاپینگ بستنی

%0
  • شیراز

کلاه ایمنی کاناسیف impactor 1 عایق برق

در استان خوزستان اهواز, | لوازم صنعتی

* شرکت ایمن تجارت سالیان تولید کننده ی کلیه البسه کاری ، اداری و صنعتی *

کلاه ایمنی کاناسیف مدل impactor 1 از جنس مواد ABS درجه یک می باشد، این مواد به کار رفته در کلاه ایمنی کاناسیف مدل impactor 1 در مقابل مواد شیمیایی، ضربه مستقیم به سر و همچنین حرارت بسیار مقاوم است. پوسته کلاه ایمنی کاناسیف مدل impactor 1 از ضخامت بالایی برخوردار است که مقاومت کلاه در برابر صدمات را زیاد میکند، اما به دلیل ABS به کار رفته در پوسته کلاه ایمنی کاناسیف مدل impactor 1 وزن کلاه کاملا سبک بوده و فقط حدود ۳۸۰ گرم می باشد که باعث میشود کاربر در حین کار از سنگینی کلاه احساس ناراحتی نکرده و بتواند به راحتی کلاه را برای مدت طولانی روی سر خود نگه دارد و به کار خود ادامه دهد.

یکی از مهمترین ویژگی های پوسته کلاه ایمنی کاناسیف مدل impactor 1 خاصیت اولترا ویوله یا حذف امواج ماورای بنفش می باشد که دارای UV 400 می باشد که این ویژگی از پوسیده شدن کلاه در برابر نور، گرما، سرما و مواد شیمیایی جلوگیری میکند.

در اطراف پوسته کلاه ایمنی کاناسیف مدل impactor 1 شیارهایی در نظر گرفته شده است که شما می توانید ادواتی مانند آفتابگیر، شیلد محافظ صورت و حتی گوشی ایمنی را به آن وصل کرده و قابلیت کلاه ایمنی را زیاد کنید و بدون هیچ گونه مشکلی به کار خود ادامه دهید.
برجستگی هایی روی پوسته کلاه ایمنی کاناسیف مدل impactor 1 وجود دارد که موجب کاهش ضربه وارده به سر شده و همچنین در صورت پاشیدن مواد شیمیایی بر روی سر و یا در هنگام بارش باران باعث هدایت آنها به اطراف صورت شده و مانع از مزاحمت های احتمالی می شود.
در قسمت جلوی پیشانی پوسته کلاه ایمنی کاناسیف مدل impactor 1 فضای خالی بدون برجستگی قرار داده شده است که شما میتوانید برای استفاده از چراغ پیشانی کشدار از آن استفاده کنید و حتی می توانید از این قسمت برای چاپ لوگوی شرکت خود استفاده کنید.


کلاه ایمنی ، کلاه ایمنی مهندسی ، کلاه مهندسی ، کلاه کار در ارتفاع ، کلاه کار ، کلاه ضد برق ، کلاه عایق برق ، کلاه ایمنی خارجی ، قیمت کلاه ایمنی ، قیمت کلاه ایمنی مهندسی ، کلاه ضد ضربه ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا