این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ارائه پاکت های پذیرایی تکنفره جهت پذیرایی مراسم ها

در استان اصفهان اصفهان, | آگهی های خدمات مجالس

برای پذیرایی مجالس ، مهمانی ها و مراسم ها ، خود را به زحمت نیندازید و زیاده روی نکنید . شما می توانید با تهیه پاکت های پذیرایی تکنفره که توسط میزبانتو در طرح ها و مدل های مختلف مناسب هرگونه مراسم و مجلس ارائه می شود ، میزبانی آبرومند ، برای مهمانان خود باشید .
پاکت های پذیرایی میزبانتو در مدل های مختلف و باکس های زیبا آماده شده اند تا باعث حفظ آبرو برگزارکنندگان شود و از دغدغه ی آنها بکاهد و از نظر قیمت کاملا مقرون به صرفه هستند . محتویات پک های پذیرایی به دو صورت ارائه می شود
1-بسته های آماده میزبانتو در پکیج های مختلف که می تواند شامل کافی میکس ، چای ، ساندویچ سرد ، آبمیوه ، میوه تازه ، کیک و کاپ کیک ، دسر ، کارد و چنگال ، دستمال کاغذی و … باشد که در باکس های زیبا و کاملا بهداشتی به مشتریان عزیز ارائه می شود.
2-به صورت کاملا سفارشی به انتخاب خود مشتری بسته آماده می شود .
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید. در ضمن امکان ارسال برای شهرها و استان های دیگر فراهم می باشد


پاکت پذیرایی ، پک پذیرایی ، پاکت پذیرایی تکنفره ، پک پذیرایی تکنفره


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا