این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دستکش کار تبلیغاتی با برند اختصاصی شرکت شما تماس بگیرید
چاپ و تولید جعبه دستکش تماس بگیرید

چاپ و تولید جعبه دستکش

%0
  • تهران تهران مرکز
کارخانه تولید دستکش کف مواد ارزان تماس بگیرید
تولید کننده انواع دستکش های کار تماس بگیرید
فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی تماس بگیرید

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی

%0
  • تهران تهران جنوب
فروش عمده دستکش گیلان 0 تومان

فروش عمده دستکش گیلان

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش چسب سنگ تماس بگیرید

فروش چسب سنگ

%0
  • تهران تهران مرکز

دستکش ایمنی انسل مدل 627-11

در استان خوزستان اهواز, | خرید و فروش لوازم مهندسی

* ایمن تجارت سالیان ، تولید کننده لباس کار و پوشاک فرم اداری ، واردات و توزیع تجهیزات ایمنی ، آتش نشانی و ترافیکی *
جنس رویه دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ از نیتریل بوده که از مقاومت بالایی برخوردار است و به آسانی خورده نمی شود و برای کارهای متعارف صنعتی که هم مواد نفتی در آن وجود دارد و هم خطرات فیزیکی زیادی برای دست دارد این دستکش مناسب می باشد.

در دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ جهت مانع شدن از سرخوردگی اجسام روغنی و چرب، کف دستکش به صورت مشبک می باشد که چسبندگی اجسام به دستکش را بالا برده و از سرخوردن آن جلوگیری می کند.

پلی یورتان به کار رفته در دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده به گونه ای که اصلا مانع حرکت انگشتان دست نشده و شما می توانید با پوشیدن این دستکش به راحتی به کار خود ادامه دهید.

در دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ لایه پلی یورتان کاملا انگشتان و قسمت ناخن ها را پوشانده، بنابراین انگشتان در مقابل آسیب و خطرات محافظت می شوند.

پارچه به کار رفته در دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ از جنس داینیما می باشد. برای آگاهی بیشتر داینیما الیافیست که اغلب در طناب های کوهنوردی استفاده میشود که بسیار مقاوم بوده و حجم آن بسیار کم است. همچنین شبکه های ریزی برای جریان هوا دارد که این امر از عرق کردن دست در حین کار جلوگیری می کند و نیز موجب سبک شدن دستکش و همچنین انعطاف بالای دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ می شود.

در قسمت مچ دست دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ به صورت کشی می باشد که باعث میشود دستکش محکم به دست چسبیده و از دست افراد جدا نشود.

از مهمترین ویژگی های دستکش ایمنی انسل مدل ۶۲۷-۱۱ این است که علاوه بر لطافت و انعطافی که دارد در مقابل ساییدگی و خراشیدگی بسیار مقاوم بوده و به راحتی سوراخ نمیشود و سلامت دست شما را به طور کامل تضمین می کند.


دستکش ، دستکش ایمنی ، دستکش کار ، دستکش مهندسی ، دستکش جوشکاری ، دستکش برشکاری ، دستکش حفاری ، دست کش ، دستکش ساق بلند ، دستکش ساق کوتاه ، دستکش ایمنی مقاوم ، قیمت دستکش ایمنی ، دستکش ایمنی خارجی ، دستکش ایمنی اور


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا