این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر خدمات

1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید
کارشناسی رنگ و فنی خودرو فروتن تماس بگیرید

کارشناسی رنگ و فنی خودرو فروتن

%0
  • تهران جنوب
بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل تماس بگیرید
حمل و نقل بین المللی 0 تومان

حمل و نقل بین المللی

%0
  • تهران مرکز
ضربه گیر نئوپرن ( بالشتک زیر سری پل ) تماس بگیرید
فروش محصولات ایساتیس تماس بگیرید

فروش محصولات ایساتیس

%0
  • تهران مرکز
ساندویچ پانل تماس بگیرید

ساندویچ پانل

%0
  • تهران مرکز

تولید کننده درب و پنجره U.P.V.C

در استان تهران تهران مرکز, | سایر خدمات

1.شرکت شعاع پنجره نماینده انحصاری پروفیل TROCAL آلمان با هدف ارتقاء سطح کیفی در زمینه تولید درب و پنجره¬های دو جداره u.p.v.c در سال 1384 اقدام به تاسیس یکی از بزرگ ترین کارخانجات تولید این محصول نمود .
2.پروفیل های این مجموعه دارای مقطع 70 ، 5 چمبر می باشند که در حال حاضر در بازار ایران پروفیل مقطع mm58 با 3 چمبر ارائه می گردد .
3.پروفیل TROCALپس از نصب دارای 10 سال گارانتی وشامل کارت گارانتی می باشند .
4.یراق آلات این شرکت همه از نوع آلمانی WINKHAUS و دارای 10 سال گارانتی می باشند .
5.پروفیل های این مجموعه قابلیت نصب کرکره, پرده و توری را دارند
6.کلیه پروفیلهای این مجموعه دارای واشرهای درزبندی و آببندی می باشند که همزمان با تولید پروفیل اکسترود و ثابت می شوند که در حال حاضر بیشترین پروفیلهای موجود در بازار ایران این واشرها را در کارخانجات تولید کننده پنجره نصب و به بازار ارائه می کنند.
7.سیستم ریلی premiline این مجموعه بسیار منحصر به فرد بوده که اختلاف پنجره های TILT & TERN به ریلی را به زیر 10% رسانده است که منحصراً در اختیار شرکت Profine Group آلمان می باشدکه این شرکت در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده پروفیل جهان بوده و 57 سال سابقه درخشان در زمینه تولید محصولات u.PVC دارد.
8.عدم وجود سرب در فرمولاسیون به نام Greenline مانع جذب نور خورشید جهت جلوگیری از تغییر رنگ زودرس می گردد ، علاوه بر این خاصیت آلایندگی محیط زیست را نیز ندارند .
9.مواد اولیه با بهترین کیفیت و بالاترین حد مقاومت در برابر اثرات محیطی مقاوم میباشند .
10.طراحی محفظه های داخلی پروفیل به شکلX بوده که باعث ایجاد مقاومت سیار بالا در پروفیل می گردد.
11.سیستم پروفیل طرح چوب تروکال نیز همانند سایر پروفیل های این شرکت در آلمان تولید و لمینیت میشود و به صورت پروفیل خام وارد ایران شده هیچ گونه فرآیندی قبل از برش در ایران روی پروفیل صورت نمی پذیرد و کلیه لمینیت های موجود مربوط به شرکت RENOLIT می باشد .
12.کلیه ماشین آلات این مجموعه تمام اتوماتیک URBAN , HAFFNER محصول کشور آلمان و STB محصول کشور ایتالیا می باشد که در صورت لزوم مهندسین محترم به هنگام ساخت و تولید پنجره های مورد نیاز می توانند در محل کارخانجات ما حضور و شخصاً از کمیت و کیفیت ساخت بازدید نمایند. لازم به ذکر است که چهار سر پروفیل ها هم زمان با هم جوش میخورند که باعث استحکام بی نظیر پنجره ها از لحاظ جوش و قائم بودن اضلاع میشود .
13.شرکت شعاع پنجره با در اختیار گذاشتن گروه تخصصی طراحی با بهره گیری از آخرین فن آوری¬های موجود، آمادگی خود را جهت کاهش هزینه و ارائه خدمات مطلوب اعلام می دارد.
14.کارخانجات این شرکت با توجه به داشتن تیم مجرب و دستگاههای مجهز قابلیت تولیدانبوه در روز را دارد.
امید است در زمینه همکاری با شما بتوانیم این اهداف را حفظ کرده و خواسته های شما را با بهترین شکل پاسخگو باشیم


شعاع پنجره TROCAL SHOA



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا