این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دیتالاگر پرسرعت 16 کانال تماس بگیرید

دیتالاگر پرسرعت 16 کانال

%0
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

کولرگازی تابلوبرق دیواری تماس بگیرید
شیر برقی بک فیلتر ترک تماس بگیرید

شیر برقی بک فیلتر ترک

%0
  • تهران مرکز
شیر برقی دیافراگمی tork تماس بگیرید

شیر برقی دیافراگمی tork

%0
  • تهران مرکز
7.5کیلووات اینورتر تماس بگیرید

7.5کیلووات اینورتر

%0
  • اصفهان
2
الکتروحک اتیکت تابلو برق 0 تومان

الکتروحک اتیکت تابلو برق

%0
  • تهران حومه
شیر برقی بک فیلتر (نود درجه)tork تماس بگیرید

شیر برقی بک فیلتر (نود درجه)tork

%0
  • تهران مرکز
اچ ام ای hmi 7اینچ تماس بگیرید

اچ ام ای hmi 7اینچ

%0
  • اصفهان

تعمیر ارتعاش سنج

در استان تهران تهران, | اتوماسیون صنعتی

تعمیر ارتعاش سنج
شرکت نوآوران پایش به عنوان قطب پایش وضعیت کشور تعمیر ارتعاش سنج را به صورت کاملاًحرفه ای و در بالاترین سطح تخصص را با بهره گیری از دانش متخصصان خود انجام می دهد. این شرکت در کنار تأمین تجهیزات در زمینه پایش وضعیت همواره تلاش کرده است تا بتواند برای جلب رضایت مشتریان خدمات پس از فروش دستگاه های خود را نیز همواره ارائه دهد.
این خدمات برخلاف سایر شرکت ها تنها در یک بخش انجام نمی شود و تأمین قطعات و تعمیر آن ها را نیز در بر می گیرد. بیشتر این قطعات تحریمی هستند ولی با این وجود ما این توانایی را داشته و همواره سعی می کنیم تا نایاب ترین قطعات را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.
در ایران دستگاه های ارتعاش سنج، دوربین های ترموگرافی، بیرینگ تستر ها و ... تجهیزاتی از این قبیل در مدل ها و با برند های مختلف از کشور های مختلف دنیا وجود دارد ولی تنها در این بین شرکت نوآوران پایش می تواند برند های مختلف را ضمن تأمین قطعات تعمیرات آن ها را نیز به صورت کاملاً حرفه ای انجام دهد.
تعمیر ارتعاش سنج برای بسیاری از صنایع حائز اهمیت است چرا که این تجهیزات قیمت های بالایی دارند و شرکت های تأمین کننده بعد از چند سال خدمات پشتیبانی آن ها را قطع می کنند. تمامی صنایع درست زمانی که به مشکلات تعمیراتی برمی خورند دستگاه های خود را برای حد اقل یک سال رها کرده و به دنبال ارتعاش سنج جدید هستند و برای این کار هزینه های گزافی را پرداخت می کنند.
شرکت ما با تعمیر ارتعاش سنج ، تعمیر دوربین ترموگرافی و به صورت کلی تعمیرات انواع تجهیزات در حوزه پایش وضعیت ضمن سرویس کامل و نوسازی قطعات این تجهیزات از سال 1391 تا کنون بسیاری از صنایع را از پرداخت هزینه های زیاد برای خرید دستگاه جدید بی نیاز کرده است .
این صنایع به لطف این تعمیرات توانسته اند بخش تعمیرات خود را پیوسته فعال نگه دارند و تولیدات آن ها از این طریق متوقف نشده است.


ارتعاش سنج ، تعمیر ارتعاش سنج ، تعمیر دوربین ترموگرافی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا