این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

رادیاتور برقی AWOX یا رادیاتور 11 پره

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | خرید و فروش لوازم برفی و گازی

رادیاتور برقی awox دستگاهی کاربردی برای فصول سرد است که توسط شرکت معتبر به بازار عرضه می‌شود. از این شوفاژ برقی می‌توان در مغازه‌های کوچک، ادارات، منازل و… استفاده کرد. شوفاژ برقی مدل awox دارای ۱۱ پره است و با توان بالایی که دارد، می‌تواند یک اتاق بزرگ یا سالن کوچک تا متوسط را گرم کند. این دستگاه دارای پیچ‌های تنظیم برای تعیین دما و سرعت فن است.
محل جمع‌کردن سیم هم برای این مدل در نظر گرفته شده است تا پس از استفاده دستگاه ظاهر بهتری داشته و سیم برق مزاحمتی ایجاد نکند. بدنه طراحی زیبایی دارد و طوری ساخته شده است که در اثر حرکت یا برخوردهای اتفاقی و کم‌قدرت واژگون نشود. این مدل چهار عدد چرخ هم دارد که حرکت‌دادن آن را روی زمین آسان می‌کند. در یک سمت دستگاه پیچ‌های تنظیم قرار گرفته‌اند تا در سه سطح، گرمایش را تنظیم و دستگاه را فعال یا غیرفعال کنند. بهره‌مندی از ترموستات قابل تنظیم و قدرت ایمنی بالا از ویژگی های این رادیاتوراست. مزیت استفاده از شوفاژ برقی خشک‌نکردن هوای محیط و نداشتن دود و آلودگی است. awox تولید و عرضه‌کننده‌ی محصولات باکیفیت، اقتصادی و متنوع در بازار لوازم خانگی برقی است.

ویژگی های محصول:
1- جنس بدنه: فلزی
2- برند: Awox
3- ظرفیت گرمایی: 2000w
4- ولتاژ:۲۴۰-۲۲۰ V
5- تعداد پره ها: 11
6- حداکثر گرمایش در محیط بسته: 20متر مربع
7- ترموستات قابل تنظیم: دارد
8- دسته نگهدارنده و حمل: دارد
9- برد کنترل: دارد
10- کشور سازنده: ترکیه

●●■■ خرید آنلاین و غیرحضوری در سایت ایراناکالا www.iranakala.com ■■●●

✅ در صورت خرید عمده با ما در تماس باشید
⛔⛔ ارسال تصاویر محصولات متنوع از طریق واتساپ ⛔⛔

☎️ 04135266596 دفتر مرکزی
☎️ 09146899959 واتساپ (عبدالهی)

دفتر مرکزی: تبریز، میدان دانشسرا ، اول خیابان خاقانی ، پاساژ خاقانی ، طبقه2، ایراناکالا


awox ، رادیاتور 11 پره ، رادیاتور برقی awox ، رادیاتور برقی آووکس ، رادیاتور روغنی ، شوفاژ برقی آووکس ، قیمت رادیاتور برقی ، قیمت awox ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا