این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

خدمات انواع ماساژ ریلکسی و درمانی ۲۴ ساعته تماس بگیرید

خدمات انواع ماساژ ریلکسی و درمانی ۲۴ ساعته

%0
  • تهران تهران شمال

لوازم آرایشی و بهداشتی در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

فروش ویژه ماشین اصلاح پاناسونیک مدل RT37

در ارومیه, کوچه باغ | لوازم آرایشی و بهداشتی

تیغه‌های ماشین اصلاح مهم‌ترین بخش آن هستند و فقط در صورت طراحی دقیق این تیغه‌ها می‌توان به اصلاحی بی‌نقص رسید. ماشین اصلاح «پاناسونیک» (Pansonic) مدل «ES-RT37» دارای سه تیغه‌ی مجزاست که شامل دو تیغه‌ی فویلی در طرفین و یک تریمر میانی است. این تیغه‌ها با فناوری نانو پولیش داده شده‌اند و زاویه‌ی برش 30 درجه دارند. همه‌ی این‌ها باعث می‌شود تا موها از نزدیک‌ترین موقعیت به پوست قطع شوند. توری فویلی ماشین اصلاح مشبک و قوسی‌شکل و در جای خود ثابت است. در عوض سر ماشین اصلاح قابلیت حرکت در جهت‌های بالا و پایین و چپ و راست را دارد که باعث می‌شود با انحناهای صورت هماهنگ شده و اصلاح سریع‌تر و راحت‌تری را نتیجه دهد. برای مرتب‌کردن ریش و سبیل یا اصلاح خط ریش یک خط‌زن در پشت دستگاه قرار دارد که با فشار خارج شده و آماده‌ی استفاده می‌شود. زاویه‌ی برش تیغه‌های خط‌زن 45 درجه است. از این ماشین اصلاح می‌توان در حالت خشک و مرطوب استفاده کرد و با استفاده از فوم یا ژل، اصلاح نرم‌تری داشت. پس از استفاده هم به‌راحتی سر آن را زیر آب گرفت و شست تا ماشین اصلاح کارایی خود را در بهترین حالت حفظ کند. برای شست‌وشو بهتر است سری فویلی برداشته شده و ماشین اصلاح روشن باشد تا با ایجاد لرزش، کلیه‌ی نقاط تیغه‌ها تمیز شوند. ES-RT37 مجهز به باتری لیتیوم‌یونی قابل شارژی است که در عرض یک ساعت شارژ کامل می‌شود و تا 45 دقیقه شارژدهی دارد. روی بدنه دو ردیف LED قرمز و آبی دیده می‌شود که ردیف آبی بالایی میزان شارژ باقی‌مانده و ردیف قرمز پایین وضعیت شارژ‌شدن دستگاه را نشان می‌دهند. به طور خلاصه Panasonic ES-RT37 از نوع سه‌تیغه بوده و دارای خط‌زن، باتری قابل شارژ، نشانگر شارژ و قابلیت استفاده به‌صورت خشک و مرطوب است.
اگر به دنبال خرید هدیه ای خاص هستین ریش تراش پاناسونیک گزینه مناسب و پرکاربردی می باشد.


کادو ، هدیه ، هدیه ویژه ، هدیه خاص ، کادو برای آقایان ، هدیه ولنتاین ، هدیه پرکاربرد ، هدیه روز مرد ، هدیه تولد ، ریش تراش ، ریش تراش پاناسونیک ، ماشین اصلاح ، امیران شاپ ، اصلاح آقایان ، اصلاح صورت ، amiranshop ، فر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا