ایمورتال کلاچ


آگهی های ویژه ایمورتال کلاچ

" هیچ آگهی ویژه ای ثبت نشده است! (اولین کسی باشید که در این بخش آگهی ویژه ثبت می کند)"
ثبت آگهی ویژه

همه آگهی های ایمورتال کلاچ

«2» مورد پیدا شد
ایمورتال کلاچ ( کلاچ هوشمند برقی) تماس بگیرید

رانندگی بدون کلاچ

ایمورتال کلاچ ( کلاچ هوشمند برقی) کلاچ اتوماتیک یک دستگاه الکترومکانیکی هوشمند اســت که با نصب آن بر روی خـــودرو دیگر نیازی به گرفتن کلاچ با پا برای تعویض دنده و یا کلاچ گیری در شروع به حرکت ندارید.
کلاچ هوشمند با قیمت بسیار کمتر از گیربکس اتوماتیک باعث می شود خودرو شما درترافیک و سربالایی دقیقا مشابه خودروی دنده اتوماتیک عمل نماید.

  1. دارای سیستم کلاچ گیری بدون نیاز به پا
  2. کلاچ گیری هوشمنـد در زمـان توقـف و ترمز بدون نیاز به فشـردن دکمه کلاچ جهت جلو گیری از خاموش کردن خودرو در توقف (در هنگام ترافیک همانند یک گیربکس اتومات عمل می کند )
  3. کلاچ گیری و رها سازی هوشمند در حین حرکت با پردازش اطلاعات خودرو جهت تعویض دنده مناسب و به حداقل رساندن مصرف صفحه کلاچ.
  4. دارای سامانه هوشمند ضد سـرقت به نحوی که اگر سارق توان روشن کردن خودرو را داشته باشد باز هم امکان سرقت خودرو را نخواهد داشت . (خودرو به هیچ عنوان حرکت نخواهد کرد )
  5. دارای سامانه شیب روی به نحوی که با فعـال کردن این سامانه در شیبهای تند بدون نیاز به ترمز خودرو به عقب حرکت نخواهد کرد. (مناسب برای ترافیک در شیب )
  6. دارای ریموت بازکن درب منزل تنها با فشردن یک دکمه روی سر دنده.
  7. قابلیت خاموش کردن سیستم و استفاده از پا برای کلاچ گیری و قابلیت جابجایی به خودرو دیگر

قیمت ایمورتال کلاچ

جهت اطلاع از قیمت نصب ایمورتال کلاچ به آگهی های ثبت شده مرتبط با نصب ایمورتال کلاچ مراجعه کنید و از قیمت آن مطلع شوید و درصورتیکه که قیمت در آگهی ذکر نشده باشد شما می توانید بوسیله اطلاعات تماس درج شده در آگهی با آگهی دهنده تماس بگیرید و از قیمت آن مطلع شوید.

رفتن به بالا