این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات مخابراتی

مرکز تلفن دلتا پلاس

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات مخابراتی

دلتا پلاس یک مرکز تلفن طراحی و تولید شده در شرکت تولیدی و صنعتی پارس سیستم دلتا می باشد. مرکز تلفن دلتا پلاس در شاسی پایه استاندارد دو یونیت می تواند از 64 پورت آنالوگ (FXO/FXS) و 4 پورت E1 پشتیبانی نماید. دلتا پلاس به نحوی طراحی شده است که در صورت نیاز به نصب سافت سوئیچ می توانید به صورت ماژولار روی آن مادربرد اضافه نمائید. مرکز تلفن دلتا پلاس از یک ماژول DSP با امکان ایجاد 120 تماس همزمان استفاده می نماید که به صورت پیش فرض روی تمامی مرکز تلفن های دلتا پلاس نصب می گردد . ماژول DSP دارای دو پورت شبکه گیگابیت ، یک پورت کنسول و 4 پورت خروجی E1 می باشد. جهت خرید این محصول با بهترین قیمت می توانید به فروشگاه نت استاک مراجعه فرمائید.
جزئیات ماژول های سخت افزاری دلتا پلاس
• DSP120: برد پایه به منظور اتصال کارت های یوزر و لایسنس E1
• کارت یوزر : روی هر یوزر کارت می تواند 4 ماژول 4تایی FXO و یا FXS نصب کرد.
• ماژول FXO / FXS این ماژول ها چهارتایی یا Quad هستند.
• پاور : پاور صنعتی 15 آمپر AC
• مادربرد : برد اصلی با واحد پردازش 4 هسته ای جهت نصب سافت سوئیچ (انتخابی)


مرکز تلفن ویپ دلتا ، مرکز تلفن دلتا ، مرکز تلفنVoIP ، مرکز تلفن 32FXO ، مرکز تلفن24FXO ، مرکز تلفن48FXO ، مرکز تلفن 64FXO ، مرکز تلفن 32FXS ، مرکز تلفن 24FXS ، مرکز تلفن 48FXS ، مرکز تلفن 64


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا