این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تورهای داخلی

1
تور 2 روزه ییلاقات ماسال پا به پا سفر 1,499,000 تومان
تور داخلی ( کیش، مشهد، قشم ، چابهار ) تماس بگیرید
2
زورایران Zuriran تماس بگیرید

زورایران Zuriran

%0
  • تهران شمال
تور مشهد 2,350,000 تومان

تور مشهد

%0
  • سنندج

اجاره خودرو در تهران

در استان تهران تهران, | تورهای داخلی

امروزه به دلیل قیمت بالای ماشین ها , اجاره خودرو درتهران بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. بعضی از افراد ترجیح می دهند برای مراسم های خود مانند شب عروسی , قرارهای کاری و سفر و... ماشین اجاره کنند. که بسته به هزینه ای که در نظر دارند می توانند ماشین های متفاوتی را برای اجاره در نظر بگیرند.

اجاره خودرو با راننده در تهران
ما در سفیر رنت در تلاشیم تا با فراهم کردن بسیاری از برند های مطرح جهانی رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

اجاره ماشین در تهران با راننده از جمله مواردی است که افراد در موقعیت های کاری و اداری به آن می پردازند.از جمله مزیت هایی که این مورد بر خلاف اجاره خودرو بدون راننده در تهران دارد این است که معمولا دیگر نیازی به سند و دپازیت های سنگین نمی باشد و در نتیجه ی آن مسئولیت کمتری را دارد .

یکی دیگر از مواردی که افراد به اجاره ی ماشین می پردازند زمانی است که فردی می خواهد قبل از خرید ماشین مورد نظر خود سواری آن را بررسی کرده و سپس تصمیم به خرید آن بگیرد .در همه ی این موارد ما همواره ی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشیم.




اجاره خودرو با راننده در تهران ، اجاره ماشین با راننده در تهران


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا