این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
شرکت شیمیلیا قزوین تماس بگیرید

شرکت شیمیلیا قزوین

%0
  • قزوین قزوین

آگهی های مرتبط

تولید و فروش انواع گریس و روغن های صنعتی برند جردن تماس بگیرید
قیمت وخرید ریل و واگن یا لینیر گاید تماس بگیرید

قیمت وخرید ریل و واگن یا لینیر گاید

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش اینورتر 0 تومان

فروش اینورتر

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش اینورتر تماس بگیرید

فروش اینورتر

%5
  • تهران تهران مرکز
1
شرکت شیمیلیا قزوین تماس بگیرید

شرکت شیمیلیا قزوین

%0
  • قزوین قزوین

روغن صنعتی

در استان تهران تهران, | ماشین آلات

شرکت روغن صنعتی فیدار با ارائه انواع برندهای معروف روغن ها همانند از جمله انواع روغن های پرفروش بهران مثل : روغن هیدرولیک H32 ، روغن بهران بردبار و… آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

علاوه بر آن امروزه با مرور زمان و پیشرفت علم نیازمند مقدار و کیفیت بالاتری از این روغن ها هستیم که این امر نیازمند تیم مجرب و حرفه ای بوده که شرکت فیدار اویل با بهره گیری از بهترین افزودنی ها و تیمی حرفه ای در تلاش است که بهترین محصول را برای نیاز و خرید روغن صنعتی مشتریان خود ارائه دهد.

اما توجه داشته باشید که قبل از خرید و فروش حتما مشخصات محصولات را مطالعه کنید و با اطلاعاتی که از دستگاه خودتان دارید مقایسه کنید تا بهترین روغن را برای خود تهیه نمایید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه روغن های صنعتی می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

روغن صنعتی یکی از محصولات صنعتی است که بسیاری از صنعتگران برای نگهداری و محافظت و مراقبت از محصولات حساس خود مثل بلبرینگ صنعتی و یا محصولاتی مثل زنجیر صنعتی استفاده می کند.


خرید روغن صنعتی ، روغن بهران بردبار ، روغن هیدرولیک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا