این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

کد معرف هدیه  30 هزار تومنی آبان تتر 0 تومان

کد معرف هدیه 30 هزار تومنی آبان تتر

%0
  • تهران تهران شمال

جدیدترین آگهی مالی و حسابداری

حسابدار پاره وقت 0 تومان

حسابدار پاره وقت

%0
  • تهران شرق
1
تانین سرمایه ازاد فوری تماس بگیرید

تانین سرمایه ازاد فوری

%0
  • تهران مرکز
انجام کلیه امور مالیاتی تماس بگیرید

انجام کلیه امور مالیاتی

%0
  • تهران شمال
موسسه حسابداری منشور حساب تبریز تماس بگیرید
1
دفتر ازدواج چیتگر تماس بگیرید

دفتر ازدواج چیتگر

%0
  • تهران غرب
کش لس uciبانک شهر تماس بگیرید

کش لس uciبانک شهر

%0
  • ساری

اکسکوینو - خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، پرفکت مانی

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات مالی و حسابداری

اکسکوینو،
وبسایت خدمات ارزهای دیجیتال اکسکوینو با بهره گیری از یک تیم حرفه ای و مجرب، بستری امن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم کرده است. با توجه به افزایش تمایل افراد جامعه و سرمایه گذاران به یک نظام مالی جهانی و یکپارچه، تیم اکسکوینو با افتخار از سال 96 تا کنون و در طول فعالیت بی نظیر خود، موفق شده است کاربران چند هزار نفری این وب سایت را در فضایی دوستانه، حرفه ای و قابل اعتماد در عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم ، ریپل ، لایت کوین ، بیت کوین کش و .... همراهی کند. طبق بررسی های انجام شده، ایرانیان در رده ششم علاقمندان به ارز دیجیتال در سطح کشورهای جهان قرار دارند و با توجه به مشکلات مربوط به صرافی های خارجی، تیم اکسکوینو ، رضایت کاربران ایرانی را در انجام تراکنش های مربوط به رمز ارزها جلب کرده است.

خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال با تایید هویت
همراهان اکسکوینو می توانند با ثبت نام در این سایت و پس از پشت سر گذاشتن مراحل مربوط به احراز هویت، به راحتی و بدون هیچگونه پیچیدگی و تنها با استفاده از کارت بانکی خود به خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم ، ریپل ، لایت کوین ، پرفکت مانی و سایر ارزها با منصفانه ترین و عادلانه ترین قیمت ها اقدام کنند و با توجه به نرخ کارمزد پایین در نظر گرفته شده برای انجام معاملات و همچنین سرعت بالای انجام تراکنش ها، کاربران از نوسانات شکل گرفته در بازار ارزهای دیجیتال لذت برده، تراکنش های خود را انجام می دهند و به دارایی های خود اضافه می کنند. همچنین این سایت طی همکاری خود با پلیس فتا، امکان بروز هر گونه سواستفاده مربوط به رمزارزها و کلاهبرداری های این حوزه را به حداقل ممکن رسانده است.

جدیدترین اخبار ارز دیجیتال
داشتن اطلاعات مفید و کاربردی همیشه پیش نیاز سرمایه گذاری در هر بازار مالی به شمار می رود. از این رو تیم اکسکوینو که به عنوان یک شرکت ثبت شده به فعالیت می پردازد، سعی دارد اطلاعات کاربران خود را با پوشش آخرین مطالب، رویدادها و اخبار ارزهای دیجیتال افزایش دهد و با ارائه تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال، همراهان خود را با شرایط این بازار مالی هیجان انگیز آشنا کند.

رابط کاربری آسان
محیط کاربری ساده و روان برای سهولت در انجام سفارشات خرید و فروش و پیگیری

تضمین قیمت مناسب
ارائه قیمت منصفانه و رقابتی جهت ایجاد رضایت کاربران با کارمزدی اندک در شبکه

امنیت خرید و فروش
بستری امن برای انجام معاملات خرید و فروش ارزها و اطمینان انجام تمام سفارشات

پشتیبانی آنلاین
کارشناسان پشتیبانی در تلگرام نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی کاربران

https://www.excoino.com/


خرید بیت کوین ، فروش بیت کوین ، خرید پرفکت مانی ، خرید اتریوم ، خرید و فروش ارز دیجیتال ، کیف پول بیت کوین ، خرید ووچر ، خرید bitcoin ، خرید ارز دیجیتال ، ووچر پرفکت ، خرید ریپل ، خرید و فروش بیت کوین ، بیت کوین


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا