این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

کد معرف هدیه  30 هزار تومنی آبان تتر 0 تومان

کد معرف هدیه 30 هزار تومنی آبان تتر

%0
  • تهران تهران شمال

جدیدترین آگهی مالی و حسابداری

حسابدار پاره وقت 0 تومان

حسابدار پاره وقت

%0
  • تهران شرق
1
تانین سرمایه ازاد فوری تماس بگیرید

تانین سرمایه ازاد فوری

%0
  • تهران مرکز
انجام کلیه امور مالیاتی تماس بگیرید

انجام کلیه امور مالیاتی

%0
  • تهران شمال
موسسه حسابداری منشور حساب تبریز تماس بگیرید
1
دفتر ازدواج چیتگر تماس بگیرید

دفتر ازدواج چیتگر

%0
  • تهران غرب
کش لس uciبانک شهر تماس بگیرید

کش لس uciبانک شهر

%0
  • ساری

خرید بیت کوین,فروش بیت کوین, قیمت بیت کوین, خرید ارز دیجیتال - ارزجو

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات مالی و حسابداری

ارزجوپی: درگاه اینترنتی ارز دیجیتال
ارزجوپی، نخستین و جامع ترین درگاه اینترنتی ارز دیجیتال در ایران است که ورود کسب و کارها به جامعه بین المللی و انجام تبادلات مالی را ممکن کرده است.
برخی از امتیازات ارزجوپی:

امکان توسعه و گسترش کسب و کار بدون محدودیت مکانی
امکان تبدیل درآمدهای ارزی به ریال در سریع ترین زمان
دریافت سریع و آسان وجه از کاربران خارج کشور
امنیت بالا و کارمزد پایین در تراکنش ها

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران تا چند سال پیش تنها در حد شنیده ها بود و کمتر کسی از ویژگی های آن خبر داشت. ارزجو، بزرگترین سامانه خرید وفروش ارزهای دیجیتال این امکان را به واقعیت تبدیل کرد و خوشبختانه در این مدت علاقه مندان زیادی بین مردم ایران و منطقه پیدا کرده است.

از سال 1392 با مفهوم بلاکچین آشنا شدیم. ولی هنوز برای شروع زود بود. سال 1394 با انواع رمز ارزها آشنا شدیم و جذابیت بازار ارزهای دیجیتال را درک کردیم. در ابتدا با سرمایه گذاری های کوچک شروع کردیم. بارها ضرر کردیم ولی یاد گرفتیم. بالاخره در 20 دی ماه 1396 ارزجو متولد شد. ارزجویی که برای رسیدن به هدف های بزرگی خلق شد و مسیر دشوار و ناشناخته ای را باید طی می کرد.

ارزجو اکنون پس از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و عبور از ناهمواری های مسیر، و به لطف اعتماد و همراهی شما، از یک شروع دو نفره به تیمی بزرگ با آرزوهای بزرگ تبدیل شده است.

و اما هنوز هم تا رسیدن به مقصد راه زیادی مانده و ارزجو امید دارد بتواند نام ایران را در رویدادهای جهانی ارزهای دیجیتال و بلاکچین به گوش فعالان برساند. با بودن شما، ممکن می شود...

ارزجو چه کار می کند؟
خرید و فروش
هر ساعت، هر روز، سریع و آسان
ارزجو با ارائه بیش از 200 نوع ارزدیجیتال، امکان خرید و فروش 24 ساعته را با نرخ های لحظه ای و واقعی فراهم کرده است. با وجود پشتیبانی و آموزش هایی که تیم ارزجو در اختیار کاربران خود قرار می دهد تصمیم گیری برای خرید یا فروش ساده تر شده است.

کیف پول
ایرانی، امن، غیرقابل تحریم
والت ارزجو به عنوان نخستین و تنها کیف پول تمام ایرانی ارزهای دیجیتال در نمایشگاه الکامپ 2019 رونمایی و عرضه شد. از ویژگی های این کیف پول، امنیت بالا، غیر قابل تحریم بودن، فروش آنی ارز، سرعت بالای تراکنش ها، کارمزد بسیار کم و پشتیبانی 24 ساعته تیم ارزجو میباشد .

آکادمی ارزجو
پیشرفت نتیجه آموزش

جهان در حال تغییر است و به سرعت سراغ ارزهای دیجیتال و کاربرد های فناوری بلاکچین پیش میرود تا تحول های جدیدی را وارد زندگی روزمره ما کند .آکادمی ارزجو با استفاده از تجربه و دانش مدرسان جوان و متخصص سعی دارد مخاطبان خود را با این حوزه جذاب و پول ساز آشنا کند.

ارزجو پی
رویای واقعی درآمدهای ارزی
مدت هاست که تبادلات مالی فریلنسر ها، طراحان، برنامه نویسان و شرکت هایی که با کاربران خارج کشور تعامل دارند به دلیل تحریم های ظالمانه بین المللی ناممکن شده است. ارزجوپی با ارائه درگاه پرداخت ارزدیجیتال رویای کسب درآمدهای ارزی و انجام تراکنشات مالی با خارج کشور را محقق ساخته است.

https://arzjoo.com/


بیت کوین ، خرید بیت کوین ، فروش بیت کوین ، فروش ارز دیجیتال ، خرید ارز دیجیتال ، صرافی ارز دیجیتال ، سایت خرید و فروش بیت کوین ، ارزجو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا