این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم التحریر

نوارچسب کاغذی 2 سانتیمتر تماس بگیرید

نوارچسب کاغذی 2 سانتیمتر

%0
  • تهران مرکز

تولیدکننده میز تحریر تاشو

در استان تهران تهران, | خرید و فروش لوازم التحریر

گروه تولیدی دانشمند تولیدکننده میز تحریرهای تاشو در ابعاد مختلف و همراه با تنوع در محصولات می باشد.این محصول مناسب برای تمامی افراد خانواده می باشد. صفحه رویی این میزها از انواع وایت بردی، ساده طرح چوب و فانتزی میباشد. جنس لترون ملامینه بودن این محصول باعث این می شود که میزهای تحریر تاشو هیچ خط و خشی نگیرند و همیشه مثل روز اول نو باشند.علاوه بر این موارد شما می توانید از این میزها برای کارهایی مثل اتو کشیدن و خیاطی هم استفاده کنید.
این میزها جهت خوردن غذا در تخت و مطالعه و نماز خواندن به صورت نشسته استفاده میشوند و به راحتی پایه ها تاشده و میتوان زیر تخت و مبلمان قرار بگیرد.
جهت کسب اطلاعات تکمیلی از محصولات ما به آدرس سایت به نشانی http://daneshtable.ir مراجعه نمایید و همچنین از قسمت راهنمای خرید میتوانید اطلاعات مفیدی کسب نمایید در صورت داشتن هرگونه پرسش با شماره تماس 09124609904 تماس و یا در واتساپ برای ما پیام ارسال نمایید.


میز تحریر تاشو ، میز تحریر تاشو ساده و ارزان ، میز تحریر تاشو پایه کوتاه ، میز تحریر و مطالعه دخترانه و پسرانه ، مرکز فروش میز تحریر تاشو تهران ، تولیدکننده میز تحریر تاشو ، میز تحریر تاشو کودک ، خرید اینترن


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا