این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

برد پاور و نمایشگر (آ ا گ) AEG هیمالیا فابریک تماس بگیرید
آموزش تخصصی گویندگی و دوبله در آکادمی جام جم 0 تومان
آموزش حرفه ای گویندگی و دوبله در آکادمی جام جم 0 تومان
استخدام در منزل 0 تومان

استخدام در منزل

%0
  • تهران تهران شرق

هنرهای‌زیبا در همین محل

جدیدترین آگهی هنرهای‌زیبا

پکیج کنترل و مدیریت لهجه

در مشهد, سناباد | آگهی های آموزش هنرهای زیبا

تا به حال شده توی تلویزیون یا محیط کاری با آدمی مواجه بشین که مدل صحبت کردنش فرق کنه ؟
احتمالا اول از همه به جای اینکه بشینین فکر کنین اون آدم چی گفته ، به این فکر می کنین این آدم اصالتا مال کجاست ؟از کدوم شهر اومده ؟اون شهری که ازش اومده کجا قرار داره ؟ و ...
شما اصلا حواستون نیست که " ناخواسته " دارین به جای توجه به محتوای حرف اون آدم ، به نحوه حرف زدنش دقت می کنین ! ماجرا همینه، مغز ما به هرچیزی که متفاوت باشه، واکنش نشون میده !
به ساختمون صورتی ، پیتزای مربعی ، فرش مثلثی و در آخر به " لهجه ای که با شنیده هاش متفاوت باشه " !
لهجه در نوع خودش خیلی قشنگه ؛ اما اگر در جای درست و صحیح ازش استفاده نشه ، آسیب شدیدی به شما وارد می کنه !ممکنه نتونین به راحتی کار پیدا کنین و جایی استخدام بشین. یا مثلا خیلی ها حرفاتون رو متوجه نمی شن ، بهتون توجه نمی کنن و اگه بخوایم باهم رو راست باشیم ، حتی ممکنه مسخره تون کنن ! این میشه که به مرور ، روحیه تون ضعیف می شه ، اعتماد به نفس تون میاد پایین و در نهایت منزوی و افسرده می شین. ما در مجموعه گوینده براتون یک محصول آموزشی تهیه کردیم که بهتون کمک می کنه تا لهجه تون رو کنترل کنین. شما می تونین این محصول رو تهیه کنین درهر لحظه و هر جا اون رو گوش کنین و ازش بهره ببرین. اینطوری با یه تیر سه تا نشون می زنین ! هم از زمانتون بهترین استفاده رو بردین، هم یه چیزی یاد گرفتین و هم یکی از بزرگ ترین موانع برای ارتباطات جمعی تون رو برطرف کردین .
ممنون که مارو برگزیدین...


آموزش فن بیان، گویندگی و فن بیان، کنترل لهجه، مدیریت لهجه، آموزش مهارت های اجتماعی، مهارت های ارتباطی، گوینده، گویندگی، آموزش مهارت های ارتباطی، سخنرانی، سخنوری، مهارت های سخنوری، مهارت های سخنرانی، آ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا