این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی برق صنعتی

فیوز کاردی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات برق صنعتی

فیوز سرامیکی برای مقاومت در برابر دمای بالا ساخته شده است. فیوز پایدارتر از نظر حرارتی معمولاً با شن و ماسه پر می شود تا از تشکیل فیلم رسانا جلوگیری کند.

فیوز استوانه ای کلاس gG را برای استفاده به عنوان محافظت عمومی در برابر اضافه بارها و اتصال کوتاه ، به عنوان محافظت از کابل ها ، خطوط برق و تجهیزات به کار می برد.

فیوز کاردی : این فیوز ها 1500 ولت DC هستند و مناسب استفاده در سیستم های خورشیدی می باشند . همچنین با نام فیوز چاقویی هم شناخته می شوند.

فیوزهای سیلندری رایج ترین و آشنا ترین نوع فیوزها بوده که در سطح ولتاژ پایین و بالا کاربرد دارند. اساس کار این فیوزها ذوب شدن سیم رابط فیوز در هنگام اضافه بار و یا اتصال کوتاه است.

شما می توانید برای خرید انواع فیوزهای کاردی، فیوز های خشابی، فیوز های سرامیکی، فیوز های سیلندری، فیوز های استوانه ای و مشاوره با مشاورین ما در اینورترگروپ تماس حاصل فرمایید.
شماره تماس: 021-33999115
دفتر مرکزی:
تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 232
جهت سفارش کالا و همچنین دریافت لیست قیمت عدد 1 را به شماره تلگرام ٠٩٣٩٥٩٢٧٣٧٠ ارسال نمایید. مهندسین ما جوابگوی شما در اسرع وقت میباشند.


فیوز کاردی ، فیوز خشابی ، فیوز سرامیکی ، فیوز سیلندری ، فیوز استوانه ای ، فیوز خورشیدی ، فیوز SIBA ، فیوز LINDER ، فیوز BUSSMAN ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا