این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
سایبان کولر 0 تومان

سایبان کولر

%0
  • تهران تهران جنوب
1
انواع خدمات تاسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع تماس بگیرید
5
خرید ترانسفورماتورهای کارکرده – فروش ترانس کارکرده و دست دوم تماس بگیرید
1
خرید لوازم آکواریوم در کرج تماس بگیرید

خرید لوازم آکواریوم در کرج

%0
  • البرز کرج

آگهی های مرتبط

صدای پنل کولر گازی - علت صدای پنل کولر گازی تماس بگیرید
 سرویس کولر گازی اسپیلت اجنرال و تعمیر کولر اجنرال تماس بگیرید
کولر تابلو برق بنتلی تماس بگیرید

کولر تابلو برق بنتلی

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
 سرویس و تعمیر کولر گازی SAMSUNG تماس بگیرید

سرویس و تعمیر کولر گازی SAMSUNG

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

فروش کولرهای سلولزی و پوشالی مهیا سان

در تهران مرکز, اسکندری | خدمات صنعتی

کولر آبی مهیاسان به دلیل کیفیت بالا و ضمانت منحصر به فرد 60 ماهه گزینه مناسبی برای خرید کولر آبی پوشالی و سلولزی می باشد.شرکت مهیاسان به دلیل طراحی ویژه درب های آن قابلیت تبدیل کولر پوشالی به سلولزی و بالعکس را فقط با تعویض درب را دارد که مزیت بزرگی نسبت به برندهای دیگر می باشد.
ویژگی های کولر آبی مهیاسان در مقایسه با دیگر برندها
پدسلولزی استفاده شده در کولر های سلولزی مهیاسان از بهترین مواد و متریال ساخته شده و برخلاف پد های غیر استاندارد و متفرقه از رزین به جای چسب جهت ساخت پدها استفاده می کند.که علاوه بر اینکه عمر پدها را بیشتر می کند،بر راندمان و خنکی بیشتر آن نیز تاثیر دارد.
موضوع آزار دهنده ای که در اکثر کولر های آبی به چشم می خورد سر و صدای کولر و لرزش آن پس از مدتی استفاده می باشد که در کولر های آبی مهیاسان به دلیل استفاده از لاستیک های لرزه گیر در محل اتصال حلزونی به بدنه اصلی و شاسی به شدت کاهش یافته است.این کار موجب افزایش رضایت مندی مصرف کنندگان شده است.
همچنین در کلیه کولرهای آبی مهیاسان به دلیل استفاده از رنگ پودری با کیفیت و ضخامت ورق استاندارد از بابت عدم زنگ زدگی بدنه در صورت نبودن عوامل خارجی مانند خراشیدگی رنگ و یا ... مطمئن بود.
کلید-دیجیتال-مهیاسان
شرکت مهیاسان به دلیل اطمینان از کیفیت الکتروموتور مورد استفاده خود گارانتی 60 ماهه را برای الکتروموتور یا دینام کولر های خود در نظر گرفته که نکته مهم آن عدم نیاز به نصب کولر توسط نصاب مجاز شرکت برای تایید گارانتی می باشد.به این صورت که در صورت نصب کولر توسط تعمیر کاران و نصاب های محلی گارانتی کولر از زمان فاکتور صادر شده محاسبه می شود.که در مقایسه با برند های دیگر که برای دریافت گارانتی حتما نصاب شرکت با هزینه ای بیشتر کولر را نصب می کرد راحت تر می باشد.
کولر آبی سلولزی مهیاسان در ظرفیت های 3500،5500،7000 روبروزن و 4000 ، 6000 بالازن تولید می شود.ضمنا علاوه بر ظرفیت های بالا در کولر های آبی صنعتی در ظرفیت های 11000 ، 14000 ، 18000 ، 25000 نیز به صورت کولر آبی سلولزی و پوشالی تولید می شود.
خدمات پس از فروش سریع و کم هزینه
جهت اطلاعات بیشترو مشاوره خرید با شماره 09012221102 اولیایی تماس حاصل فرمایید


خرید، هماسل، شرکت هماسل، خرید کولر، کولر آبی، اجزای کولر آبی، پدسلولزی، خرید پد سلولزی، کولر گازی، چیلر، فروش کولر آبی، فروش کولر گازی، کولر سلولزی مهیاسان، کولر مهیاسان، نمایندگی انرژی، شرکت انرژی، ه

تهران / تهران مرکز / اسکندری     خدمات صنعتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا