این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات اینترنت

اسخدام فوری 0 تومان

اسخدام فوری

%0
  • تهران شمال
1
اینترنت پر سرعت بی سیم تماس بگیرید

اینترنت پر سرعت بی سیم

%0
  • تهران شمال

انجمن های گفتگوی جهرم بلاگ

در استان همدان همدان, | خدمات اینترنت

باسلام و عرض خسته نباشید

سوالی در زمینه های مختلف برایتان پیش آمده و پاسخ انرا نمی دانید ؟

یا اینکه می خواهید برای مشکلی خاص راه حلی پیدا کنید ؟

امروز اینترنت مشکل کمبود اطلاعات را حل کرده است و هرکس در هرزمان که اراده کند، می تواند با جستجو در سایت ها و فعالیت در انجمن های گفتگو، اطلاعات مفیدی بدست آورد و پاسخ سوالاتش را بیابد،کاربران اینترنت با همه نوع اطلاعات در انجمن های گفتگو عضو میشوند و به سوالات یکدیگر پاسخ می دهند یا اینکه در مورد موضوعی خاص با هم تبادل نظر می کنند. فعالیت در انجمن ها باعث شناخت افراد متفاوت با یکدیگر می شود و حتی می تواند در پیشرفت کسب و کارتان شما را یاری دهد

بر فرض مثال قصد دارید یک گوشی تهیه کنید و می خواهید نظر سایرین و نظر کسانی که از این گوشی استفاده کرده اند را بدانید. اینکار در انجمن ها به آسانی قابل انجام است، فقط کافیست پس از ثبت نام، یک موضوع (تاپیک) ایجاد کنید، یک عنوان مناسب برای آن قرار دهید و از کسانی که تجربه موردنظر را داشته اند (به طور مثال کار با گوشی X) بخواهید تجربیات شان را با شما به اشتراک بگذارند،یا اینکه می خواهید یک کسب و کار راه اندازی کنید و نیاز به کسی دارید که سایت شما را راه اندازی کند.

بنابراین در قسمت مربوطه در انجمن، اصطلاحا یک تاپیک جدید باز می کنید و درخواست همکاری با شخص موردنظرتان را می نویسید،در انجمن های گفتگوی های جهرم بلاگ نیز اعضای زیادی با اطلاعات مختلف فعالیی ت مکنند و مطمئنا کسانی هستند که پاسخ سوال شما را بدانند یا اینکه علاقه مند باشند در مورد موضوعی خاص با شما تبادل نظر و گفتگو کنند،پس شما هم به جمع ما بپیوندید، عضویت در جهرم بلاگ رایگان است و رایگان هم خواهد ماند!

برای عضویت از لینک زیر اقدام فرمایید :
http://www.jahromblog.com/forum/member.php?action=register&referrer=263

باتشکر


انجمن های گفتگوی جهرم بلاگ ، سرویس وبلاگ دهی جهرم بلاگ ، انجمن جهرم بلاگ



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا