این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نرم افزار شن و ماسه 0 تومان

نرم افزار شن و ماسه

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

جدیدترین آگهی اتوبوس و مینی بوس

آغاز فروش نقدی کامیون های کمپرسی کاویان

در استان تهران تهران, | خرید و فروش اتوبوس و مینی بوس

فروش نقدی کامیون های کمپرسی کاویان توسط گروه خودروسازی کاریزان خودرو آغاز شد.
گروه خودروسازی کاریزان خودرو به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر خودروهای سنگین، به تازگی با هدف جلب رضایت مشتریان و فراهم نمودن شرایطی آسانتر برای آنها، طرح ویژه ای برای فروش نقدی کامیون های کمپرسی اعم از کامیون کمپرسی k375d با لاستیک تیوبلس، یورو3 و کامیون کمپرسی k106c با لاستیک تیوبلس و با استاندارد آلایندگی یورو 5 در نظر گرفته که با استفاده از این طرح علاقمندان می توانند نسبت به خرید خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند.
قابل ذکر است که اعتبار این طرح تا پایان روز چهارشنبه 15/02/1400 معتبر میباشد. با توجه به این موضوع که ظرفیت این خودرو بسیار محدود است و در صورت اتمام مهلت این طرح، امکان تمدید وجود ندارد لذا به شما پیشنهاد می کنیم در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به خرید این خودروها اقدام نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نموده و از آنها در مورد شرایط و نحوه ثبت نام در این طرح فروش نقدی اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
021-44074760/021-44065938/02144095691/09120913445


شرکت کاریزان خودرو ، فروش نقدی ، کمپرسی کاویان ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا