این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

انجام کلیه امور مالیاتی تماس بگیرید

انجام کلیه امور مالیاتی

%0
  • تهران تهران شمال
خدمات حسابداری ، حسابرسی و امورمالیاتی شرکتها تماس بگیرید
موسسه حسابداری تماس بگیرید

موسسه حسابداری

%0
  • البرز کرج
انجام کلیه امورات مالی و مالیاتی و نرم افزار های مالی تماس بگیرید
انجام خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی 0 تومان

انجام خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی

%0
  • خوزستان اهواز

جدیدترین آگهی مالی و حسابداری

حسابدار پاره وقت 0 تومان

حسابدار پاره وقت

%0
  • تهران شرق
1
تانین سرمایه ازاد فوری تماس بگیرید

تانین سرمایه ازاد فوری

%0
  • تهران مرکز
انجام کلیه امور مالیاتی تماس بگیرید

انجام کلیه امور مالیاتی

%0
  • تهران شمال
موسسه حسابداری منشور حساب تبریز تماس بگیرید
1
دفتر ازدواج چیتگر تماس بگیرید

دفتر ازدواج چیتگر

%0
  • تهران غرب
کش لس uciبانک شهر تماس بگیرید

کش لس uciبانک شهر

%0
  • ساری

پلمپ و تحریر دفاتر قانونی

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات مالی و حسابداری

طبق ماده 6 قانون تجارت،همه بازرگانان(چه شخص حقیقی و چه شخص حقوقی)موظفند دفاتر روزنامه و کل هر سال مالی خود را تا پایان سال قبل تهیه و پلمپ نمایند و رویدادهای مالی خود را از ابتدای سال به صورت روزانه در دفاتر مذکور ثبت نمایند.عدم تحریر این دفاتر باعث جریمه مالیاتی خواهد شد و شما را به دردسر خواهد انداخت.

دفتر روزنامه عمومی
دفتر روزنامه عمومی دفتری است که کلیه معاملات و عملیات مالی موسسه به ترتیب تاریخ در آن ثبت می شود. براساس ماده 7 قانون تجارت، دفتر روزنامه دفتری است که تاجر باید همه روزه مطالبات ، دیون و داد و ستد تجارتی و معاملات راجع به اوراق تجارتی و به طور کلی جمیع واردات و صادرات تجارتی خود را به هر اسم و رسمی که باشد و وجوهی را که برای مخارج شخصی خود برداشت می کند در آن ثبت نماید.

طبق ماده 3 آیین نامه اجرائی ، دفتر روزنامه دفتری است که اشخاص حقیقی یا حقوقی کلیه معاملات مالی و پولی خود را اعم از خرید و فروش و دیون و مطالبات و ظهرنویسی و هرگونه فعالیتی که ایجاد دین یا طلب کند ، و نیز عملیات محاسباتی را به تاریخ وقوع و سایر عملیات را که طبق اصول حسابداری و عرف متداول دفتر داری در پایان دوره مالی برای تنظیم حساب سود و زیان و ترازنامه لازم است ، بلا استثنا بترتیب در آن ثبت می کنند.
دفتر کل
دفتر کل دفتری است که حسابهای یک موسسه به تفکیک در آن نگهداری می شود. در دفتر کل برای هریک از حسابها مثلا صندوق، موجودی کالا، زمین ،ساختمان و غیره صفحه یا صفحات جداگانه ای درنظر گرفته می شود و تمامی اقلام بدهکار و بستانکار هر حساب از دفتر روزنامه استخراج ودر صفحه مربوطه در دفتر کل نوشته می شود.

براساس ماده 8 قانون تجارت ، دفتر کل ، دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات را لااقل هفته ای یک مرتبه از دفتر روزنامه استخراج و انواع مختلف آن را تشخیص و جدا کرده و هر نوعی را در صفحه مخصوص در آن به طور خلاصه ثبت کند. طبق مواد 4 و13 آیین نامه اجرائی ، دفتر کل دفتری است که کلیه عملیات ثبت شده در دفتر یا دفاتر روزنامه برحسب سرفصل یا کد گذاری حسابها در صفحات مخصوص آن ثبت می شود به ترتیبی که نتیجتا تنظیم حساب سود و زیان و ترازنامه از آن امکان پذیر باشد. کلیه معاملات ثبت شده در دفتر روزنامه در هر ماه باید حداکثر تا پانزدهم ماه بعد به دفتر کل منتقل شود.

دفترکل باید دارای ستون های مناسب برای انتقال اطلاعات دفتر روزنامه به آن باشد. بنابراین ، دفتر کل باید حداقل دارای ستونهایی برای درج شماره سند حسابداری ، تاریخ، شرح، مبلغ بدهکار، مبلغ بستانکار و مانده حساب در هر مقطع زمانی باشد.


حسابداری ، حسابرسی ، پلمپ دفاتر ، تحریر دفاتر ، اظهارنامه ، تهیه صورتهای مالی ، ارسال اظهارنامه ، دفاع مالیاتی ، کاهش مالیات ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا