این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چوب

فروش چوب ترمووود

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | چوب




خرید چوب ترمووود در تبریز
خرید رنگ مخصوص چوب ترمووود
چوب ترمووود قیمت ارزان

آذین فراز
چوب ترمووود عمدتا از جنگلهای دارای مجوز و گواهی کیفیت در اروپا تولید می شود. با استفاده از مکانیزم حرارتی ترمو، بدون استفاده از مواد شیمیایی و صرفا با اتکا بر گرما چوب ترمو در برابر نفوذ قارچ و کپک محافظت شده و نسبت به چوب معمولی دارای ماندگاری بیشتری خواهد بود.
شرکت آذین فراز وارد کننده رسمی چوب های ترمو از کشور ترکیه در ایران، فعالیت خود را با موضوع ترمووود و نمای چوبی ساختمان ، رنگ مخصوص چوب ترمووود ، دکوراسیون داخلی ، تولید انواع ادوات چوب ، نصب چوب نما ، آلاچیق و کلبه چوبی پیش ساخته آغاز نمود
مجموعه آذین فرازتوانایی تولید چوب ترمو در ابعاد آزاد و سفارشی برای همه کاربردها را دارا میباشد و توانایی ترموو کردن انواع چوب ها از جمله راش، گردو و … را دارا میباشد. و نسبت به سفارش ، توانایی تولید هر اکسسوری و محصولات با ترموو را دارا میباشد.
اکثر سازندگان و طراحانی که برای طرح های خاص نیازمند ابعاد خاصی از چوب ترمو میباشند. میتوانند هر مدل چوب ترمو با هر ابعادی را به ما سفارش دهند.
چوب های آذین فرازبا درجه کیفیت بالا ، تماما محصول کشور فنلاند بوده که اثبات اصل بودن محصولات ما از دیگر مزایای شرکت آذین فرازمی باشد.
محصولات آذین فراز شامل ترمووود لوناوود، درب چوبی، تایل ترمو، پارکت چوبی و قرنیز چوبی به همراه خدمت جدید ترمیم و اصلاح رنگ چوب (ریکوت) است که به منظور استفاده‌های داخلی و خارجی ساختمان تولید و انجام می‌شوند.

راه های ارتباطی:
آدرس :
تبریز اول الهیه ساختمان دیداس طبقه اول واحد سه
اینستاگرام :
https://instagram.com/azin_faraz.co
تلفن:
۰۴۱۳۶۶۸۱۹۰۰
۰۹۰۲۷۸۶۱۷۸۰


پارکت چوبی ترموو ، ترمووود لوناوود ، چوب ترمووود ارزان ، خرید چوب ترموود در تبریز ، خرید چوب ترمووود ، رنگ مخصوص چوب ترمووود ، نصب چوب نما ، وارد کننده چوب های ترمووود


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا