این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
طرح توجیهی موافقت نامه اصولی 0 تومان
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران تماس بگیرید
1
 بهترین مرکز طرح توجیهی فنی و اقتصادی  در کشور تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

1
طرح توجیهی موافقت نامه اصولی 0 تومان
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران تماس بگیرید
1
 بهترین مرکز طرح توجیهی فنی و اقتصادی  در کشور تماس بگیرید

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

فروش اینورتر تماس بگیرید

فروش اینورتر

%5
  • تهران مرکز
 ساندویچ پنل شرکت ماموت تماس بگیرید

ساندویچ پنل شرکت ماموت

%0
  • کرج
3
قیمت عایق پلیورتان پاششی تماس بگیرید

قیمت عایق پلیورتان پاششی

%0
  • تهران جنوب
خدمات پرینتر سه بعدی و طراحی سه بعدی 0 تومان
کالیبراسیون انواع تجهیزات گشتاور تماس بگیرید
شوتینگ زباله و ملحفه تماس بگیرید

شوتینگ زباله و ملحفه

%0
  • تهران حومه
تعمیرات نمایشگر  teta 10 کاراتوزین تماس بگیرید

تهیه و تنظیم طرح توجیهی و امکان سنجی اقتصادی تولید قیر

در استان تهران تهران شرق, | خدمات صنعتی

مطالعات امکان سنجی، مطالعات کارشناسی است که قبل از اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی انجام می گیرد. دراین مطالعات طرح از نگاه بازار، فنی، مالی و اقتصادی مورد بررسی و آنالیز قرارگرفته و نتایج حاصل از آن به عنوان مبنائی برای تصمیم گیری سرمایه گذاران مورد استفاده قرار می گیرد.
بخش‌های طرح توجیهی را می‌توان به صورت زیر شرح داد:
1- تجزیه و تحلیل مالی یا Financial Analysis: به منظور بررسی و آنالیز ابعاد مختلف مالی و سودآوری طرح توجیهی صورت می‌گیرد.
2- مطالعه بازار یا Market Study: که در آن ابعاد مختلف بازار محصولِ طرح توجیهی بررسی می‌شود. این ابعاد عبارتند از کمبود، بازار هدف، عرضه، تقاضا و …
3- توجیه‌پذیری فنی یا Technical Feasibility: به منظور بررسی ابعاد فنی طرح توجیهی همچون فناوری، ظرفیت، محل اجرا، ماشین آلات و تجهیزاتِ تولید و ساختار اجرائی طرح انجام می شود.

مزیت طرح
این طرح علاوه بر سودآوری هیچ گونه وابستگی به تخصص، امکانات و ماشین آلات خارجی ندارد و به چرخه اقتصادی کشور نیز کمک بسزائی می‌نماید و به دلیل نیاز به کارگر و افراد متخصص برای ادامه کار و تولید، باعث اشتغال زائی در منطقه و کمک به حل معضل بیکاری می شود. واحد طراحی شده توسط شرکت فنی مهندسی فناورگستر پیمان واحد کوچکی از پالایشگاه می‌باشد، با این تفاوت که در آن انواع خوراک موجود در بازار و بورس چون VB (Vacuum Bottom), Slops, PDATar و مواد پسماند و کم ارزش پالایشگاه‌ها را به انواع قیر چون 40/50 – 60/70 - 85/100 – R90/15- 200/300– R115/10 با کیفیت تبدیل می نماید. این طرح چون از تکنولوژی و دانش نوین داخلی استفاده می کند از نظر هزینه های تولید بسیار مقرون به صرفه بوده و قابل رقابت با شرکت های بزرگی همچون شرکت نفت جی و پاسارگاد می باشد.
برای کسب اگاهی بیشتر به سایت http://www.fgpco.ir/ مراجعه کرده و با شماره های 02177730238 و 02177730239 و 09128090057 تماس حاصل فرمایید.


تولیدقیر ، طرح توجیهی اقتصادی ، فناورگسترپیمان ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا