این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی کارخانه

3
نمای مینرال  رنگهای ساختمانی تماس بگیرید
بازرگانی پالایش قیر تهران تماس بگیرید

بازرگانی پالایش قیر تهران

%0
  • اسلامشهر
خط تولید زغال فشرده و کوره صنعتی09125931997 تماس بگیرید
1
فروش ویژه گلفوژ بتنی 0 تومان

فروش ویژه گلفوژ بتنی

%0
  • تهران شمال
1
دوش وچشم شوی اضطراری-دوش وچشم شوی آزمایشگاهی تماس بگیرید
1
شیکرالک اربیتالی-لقمان پژوهش بهینه(09120716023) تماس بگیرید
رابیتس بدون جوشکاری گریفین تماس بگیرید

سفارش ساخت انواع کمپ های پیش ساخته پانلی

در استان فارس شیراز, | کارخانه

یکی از انواع ساختمان های پیش ساخته که به طور معمول در ابعاد بزرگ طراحی و ساخته می شوند، موسوم به کمپ های پیش ساخته می باشند که دارای کاربری های گوناگونی نیز می باشند. کمپ های پیش ساخته سازه هایی توسعه پذیرند و با توجه به کاربری آنها، از بخش ها و واحدهای متعددی تشکیل شده اند که در واقع هر کدام از واحدها، یک کانکس پیش ساخته بوده که جزئی از یک کل را تشکیل می دهد.
از به هم پیوستن چندین واحد پیش ساخته، یک بخش به وجود می آید و در نهایت با قرار گرفتن بخش های پیش ساخته در کنار یکدیگر، کمپ پیش ساخته تشکیل خواهد یافت. برای مثال یک کمپ پیش ساخته می تواند با تأمین ۳ کاربری دارای بخش های تخصصی مسکونی، اداری و کارگاهی و بخش های عمومی سرویس بهداشتی، تدارکات و آشپزخانه، نمازخانه و … باشد و در عین حال هر کدام از این بخش ها نیز واحدهای مربوط به خود را در دل خود جای دهند.
شرکت ایران کانتین به عنوان بزرگترین سازنده و مجری انواع کمپ پیش ساخته (پانلی) در جنوب کشور و اولین دارنده نشان کیفیت اروپا (CE) و همچنین گواهینامه های معتبر و استاندارد TUV، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه های پیش ساخته در ایران، مفتخر است با سابقه بیش از 15 سال اجرای پروژه های بزرگ پیش ساخته، مجری ساخت و نصب انواع پروژه های کمپ پیش ساخته با کاربری های مسکونی، اداری، خوابگاهی، کارگاهی، کارگری، مهندسی و ... در سطح کشور باشد.


کمپ پیش ساخته ، کمپ پیش ساخته پانلی ، کمپ پانلی پیش ساخته ، ساخت کمپ پیش ساخته ، کمپ پیش ساخته ایران کانتین ، ایران کانتین ، کمپ مسکونی ، کمپ اداری ، کمپ خوابگاهی ، کمپ کارگاهی ، کمپ کارگری ، کمپ مهندسی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا