این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی دست دوم ایرانی

آجر دکوراتیو , آجر آنتیک , آجر قزاقی

در استان تهران تهران شرق, | دست دوم ایرانی

آجر نما کارت ویزیت معماری شما و معرف آن است. بافت , رنگ و جنس آجری که در نمای ساختمان بکار می برید ،ویژگی , شخصیت و احساس هر پروژه را نمایان می سازد. به همین دلیل ما در آجر آتریسا انتخابهای گسترده ای داریم تا شما بتوانید به هر سبکی که تمایل دارید نماهای داخلی و بیرونی خود را خلق کنید. از ما ایده بگیرید و به دلخواه خودتان طراحی کنید. آجر آتریسا دارای آجرهای نمای مناسب برای هر خواسته ای است.
هنوز مطمئن نیستید که چه نوع آجری و کدوم رنگ از آجر برای دکوراسیون داخلی منزلتون یا نمای بیرونی ساختمان تون رو انتخاب کنید؟ ؟ یا شاید شما چیزی در ذهن دارید و می خواهید جزئیات بیشتری در مورد هر کدوم از آجرها بدونید. مشاهده صفحه محصولات ما ، به شما امکان می دهد به راحتی و سریع آجر مد نظرتون رو انتخاب کنید- نه فقط از نظر رنگ بلکه از نظر بافت و جنس آجر.

ما به هر یک از محصولاتمون صفحه ای جداگانه اختصاص داده ایم که اطلاعاتی رو که شما نیاز دارید و می خواهید درباره محصول مورد نظر بدونید رو در اختیار شما قرار میده : از قبیل نوع آجر، رنگ، بافت،سایز و جنس آجر همچنین قیمت آجر . شما می تونید نمونه کارهای اجرا شده با اون نوع آجر رو مشاهده کنید و ببینید که پس از اجرا ، نمای اجرا شده چطور میشه. و می تونید از اونا ایده بگیرید .

مشاهده محصولات آجر آتریسا : آجر دکوراتیو ، آجر آنتیک ، آجر هلندی ، آجر آنتیک نسوز ، آجر روستیک ، آجر قزاقی ، آجر سنتی ، آجر نسوز


آجر نما ، آجر دکوراتیو ، آجر دکوراتیو آتریسا ، آجر دکوراتیو سفید ، آجر دکوراتیو سفید آتریسا ، آجر سفید ، آجر آنتیک سفید ، آجر تزئینی ، آجر تزیینی ، آجر هلندی ، آجر آنتیک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا