این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح Spiur

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

ضدعفونی کننده دست
یک پیشنهاد عالی جهت محافظت از شما در مقابل تمامی انواع قارچ ها و باکتری ها و ویروس ها از جمله ویروس کروناکه می تواند تا ۹۹٫۹۹۹% آلودگی ها را مطابق با استانداردملی ایران به شماره ۱۰۵۰۴ درمدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه از بین ببرد. این محصول فاقد الکل بوده و .pH محصول به گونه ای تنظیم شده که با پوست دست سازگار بوده و حاوی مواد آب رسان و باعث نرمی و لطافت پوست دست شما میشود
ضدعفونی کننده سطح
ضد عفونی کننده سطح اسپیور با تکنولوژی کپسوله مواد و خاصیت ماندگاری به مدت ۷۲ ساعت بر روی سطح در مقابل نور محیط می تواند تا ۹۹.۹۹۹% از آلودگی های سطوح مختلف را بدون ایجاد اثر نامطلوب، لکه و رنگ بری از بین ببرد در حالی که در طی این مدت نیاز به استفاده مجدد از آن وجود ندارد. این محصول بخصوص، بر روی انواع ویروس ها از جمله کرونا ویروس موثر است. جهت مشاوره و خرید محصول نام ارگان یا نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در واتس آپ ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.


Spiur ، اسپیور ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا