این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات شبکه

فروش آی پی فون های سیسکو

در استان فارس شیراز, | آگهی های خدمات شبکه

مجموعه شیراز آنلاین نمایندگی آی پی فون های سیسکو در ایران و شیراز


چرا از تلفن آی پی یا همان تلفن VoIP استفاده کنیم؟
گوشی تلفن آی پی به نام هایی دیگر گوشی تلفن VoIP یا گوشی تلفن تحت شبکه یا گاها شنیده شده گوشی تلفن اینترنتی، نوعی گوشی تلفن است که با استفاده از بستر اینترنت، از طریق کابل LAN و یا ارتباط وایرلس صدای شما را به شخص مقابل منتقل می کند به فرایند انتقال صدا از بستر شبکه اینترنت را به اصطلاح ویپ (VoIP) می گویند. امکان انتقال صدا بر برستر اینترنت (VoIP) در کنار امکانات ویژه ای که تکنولوژی نوین سیپ (SIP) در اختیار تجهیزات نوین ویپ قرار داده است، مانند انتقال اطلاعات چند رسانه ای (تصاویر و ویدیو)، در مکالمات باعث شده که بسیاری از استفاده کنندگان خطوط شهری، به استفاده از تلفن آی پی یا همان تلفن ویپ رو بیاورند. از امکانات ویژه دیگری که شبکه ویپ در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد، می توان به فکس، تلفن گویا، گزارش تماس و هزاران قابلیت دیگر اشاره کرد که برای هر گوشی تلفن آی پی متفاوت است.


جهت اطلاع از موجودی و قیمت ها تماس بگیرید:
0713235686 - 071-32356969
مدیریت : 09179199092
فروش : 09010324349 - 09175333661


خرید ای پی فون سیسکو در تهران ، خرید ای پی فون سیسکو در شیراز ، خرید ای پی فون سیسکو در عسلویه ، خرید تجهیزات سیسکو ، ای پی فون سیسکو در تهران ، خرید سوئیچ سیسکو در تهران ، خرید سوئیچ سیسکو در شیراز ، خرید س


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا