این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

نصب و تعمیر در همین محل

پنجره یو پی وی سی تماس بگیرید

پنجره یو پی وی سی

%0
  • تبریز

فروش کابین دوش با نازلترین قیمت در تبریز

در تبریز, امیر خیز | نصب و تعمیر

-تولید ، فروش ، نصب و تعمیر کابین دوش
-کابین دوش و سونا از خیس شدن کف حمام شما جلوگیری نموده و به زیباتر شدن دکوراسیون حمام شما کمک خواهدکرد. همچنین استفاده پارتیشن کابین دوش و سونا، مانع رسوب و زنگ زدگی سایر لوازم موجود در حمام جلوگیری می شود. در حمام هایی که فضای کمتری دارند وجود پارتیشن الزامی است چرا که آب، ممکن است سایر لوازم حمام و سرویس بهداشتی را خیس کرده که از نظر بهداشتی باعث ایجاد آلودگی می شود.
-کابین دوشها دارای مدلهای مختلفی با متریال مختلف هستند. برخی از کابین دوشها با ورقهای پلکسی گلاس و برخی دیگر با پروفیلهای آلومینیوم پهن و بزرگ ساخته میشود. اما در عصر حاضر و با توجه به پیشرفت روزافزون علم معماری بیشتر از کابین دوشهای شیشهای فریملس استفاده میگردد. این دسته از کابین دوشها هم با تم کلاسیک و هم با تم مدرن همخوانی دارند.
-کابین دوش ها علاوه بر تقسیم فضا، از خیس شدن بخشهای دیگر سرویس بهداشتی شما در حین حمام جلوگیری میکند و فضای شما را دکوراتیو و زیباتر مینماید.
-فروش بهترین کابین دوش با کیفیت وکمترین قیمت در کف بازار
-نصب انواع کابین دوش و شیشه دور دوشی در شکل های مختلف کیفیت عالی
-مشاوره رایگان
-با نصب تضمینی در اسرع وقت


فروش کابین دوش در تبریز، نصب کابین دوش تبریز، تعمیر کابین دوش تبریز، فروش انواع کابین دوش تبریز، کابین دوش تبریز، کابین دوش باغمیشه، قیمت کابین دوش در تبریز، کابین دوش مدرن در تبریز، نصب کابین دوش در تبریز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا