این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی ماشین آلات

ریموت کنترل آران باخ تماس بگیرید

ریموت کنترل آران باخ

%0
  • اسلامشهر
5
دستگاه دیسک تراش 50,000,000 تومان

دستگاه دیسک تراش

%0
  • تبریز
ماشین لباسشویی پتوشور پتوشویی صنعتی تماس بگیرید
1
دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک تماس بگیرید
1
دستگاه فنس بافی دستی پیشرفته تماس بگیرید

دستگاه فنس بافی دستی پیشرفته

%0
  • تهران حومه

گرم خانه غذا دیجیتال و آنالوگ

در استان تهران تهران, | ماشین آلات

گرم خانه های ساخته شده در شرکت ماک استیل در طرح ها و مدل های مخطلف می باشد . این دستگاه ها را به صورت ایستاده و یا خابیده و به صورت تماما استیل و یا دور شیشه می سازند ، این گرم خانه ها را می توان خشک و یا مرطوب ساخت که هر کدام مناسب برای گرم نگهداشتن مواد غذایی خواصی می باشند ؛ برای مثال اگر قرار باشد مواد غذایی مانند برنج و یا انواع خورشت ها را گرم نگهدارید باید از گرم خانه مرطوب استفاده نمایید تا از خشک شدن و از دست دادن آب مواد غذایی جلو گیری شود و اگر شما قصد گرم نگهداشتن سیب زمینی سرخ شده را دارید باید از گرم کن خشک استفاده نمایدی تا مواد غذایی نرم نشود .
این دستگاه ها را به صورت دیجیتال و آنالوگ می سازند که هر کدام بستگی به نیاز مشتری مورد استفاده قرار می گیرد . در مدل های دیجیتال شما می توانید دمای مورد نظر خود را تنظیم کرده و دمای ثابتی را داشته باشید یا از مدل های دیجیتال مولتی استفاده نمایید تا دما را به بالا برده و سپس پایین بیاورند و ثابت نگاه دارند .
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت ماک استیل تماس حاصل نمایید .
( ساعت تماس : از 9 الی 19 ) :


گرم خانه غذا ، گرم خانه مرطوب ، گرم خانه برقی ، گرم خانه گازی ، گرم خانه اتوماتیک ، گرم خانه ساده ، گرم خانه دیجیتال ، گرم خانه اتومات ، گرم خانه دور شیشه ، گرم خانه استیل ، گرم خانه صنعتی ، گرم خانه نیمه صنعتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا