ارزان ترین و با کیفیت ترین دستگاه دوخت گونی

در استان تهران، تهران مرکز, | بسته بندی

با خرید دستگاه دوخت گونی می توانید پس از پر کردن گونی های از جنس پلاستیک، پارچه و کنف، آن را دوخت بزنید. دستگاه دوخت گونی انواع مختلفی دارد که توسط شرکت صنعتگران با قیمت بسیار مقرون به صرفه و منصفانه عرضه می شود. تمامی دستگاه های بسته بندی شرکت صنعتگران با ضمانت یک ساله و با 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.
این دستگاه با نام های دستگاه دوخت گونی، چرخ های گونی دوزی و دستگاه گونی دوز نیز شناخته شده اند.
نحوه کار با این دستگاه بسیار راحت است و همانند چرخ خیاطی معمولی با بالا و پایین شدن سوزن عمل دوخت را با نخ مخصوص انجام می دهد.
دستگاه دوخت گونی در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می شود. اگر نوع اتوماتیک آن را انتخاب کنید، عمل دوخت با کمک نیروی برق و به صورت اتومات انجام می شود. اما در مدل دستگاه دوخت گونی دستی عمل دوخت با دست انجام می شود.
شما می توانید با هزینه مناسب یکی از انواع دستگاه دوخت گونی دستی را انتخاب کرده و خریداری کنید.
مدل دستگاه دوخت گونی را باید بنا به نیاز خود و میزان تولیداتی که می خواهید بسته بندی کنید، انتخاب کنید. برای تصمیم درست و انتخاب مناسب ترین مدل می توانید با شمارۀ 09031191789 تماس بگیرید و یا به وب سایت شرکت صنعتگران به آدرس sanatgaraan.com سربزنید. مشاوران ما با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع دستگاه های بسته بندی می توانند به شما کمک کنند. ما تمام وقت پاسخگوی شما هستیم، پس همین حالا تماس بگیرید.


دستگاه دوخت گونی ، قیمت دستگاه دوخت گونی دست دوم ، دستگاه دوخت گونی دیوار ، دستگاه دوخت گونی دیجی کالا ، دستگاه دوخت گونی کوچک ، چرخ دوخت گونی ، دستگاه دوخت گونی اصفهان ، چرخ سرکیسه دوز اصفهان ، دستگا


جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی ارزان ترین و با کیفیت ترین دستگاه دوخت گونی

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

جدیدترین آگهی بسته بندی

اعطای نمایندگی خط تولید  نایلون فریزر تماس بگیرید
اعطای نمایندگی خط تولید  8کاره تماس بگیرید

اعطای نمایندگی خط تولید 8کاره

%0
  • تهران غرب
تسمه بسته بندی پلاستیکی تماس بگیرید

تسمه بسته بندی پلاستیکی

%0
  • تهران غرب
پالت پلاستیکی و نبشی 0 تومان

پالت پلاستیکی و نبشی

%0
  • اصفهان
تولید پالت چوبی،لقمه، تخته نو تماس بگیرید
رفتن به بالا