این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات منزل در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات منزل

نظافت خدمات منزل 0 تومان

نظافت خدمات منزل

%0
  • مشهد
1
ماساژ شبانه روزی تماس بگیرید

ماساژ شبانه روزی

%0
  • تهران شمال
نصب پایه براکت دیواری تلویزیون روی دیوار تهران تماس بگیرید
2
ماساژور.ماسور. ریلکسی.زوج.تایلندی.درمانی اموزش 200,000 تومان
3
ماساژ فول حرفه ای در منزل شما 🥇 تماس بگیرید

ماساژ فول حرفه ای در منزل شما 🥇

%0
  • تهران غرب
1
ماساژ خصوصی فولبادی و فرمدهی اندیشه تماس بگیرید

دستگاه تصفیه آب فلاکس تک مدل CB

در تبریز, امیر خیز | آگهی های خدمات منزل

دستگاه تصفیه آب فلاکس تک مدل CB یا فیلتر تصفیه آب اینلاین یک محفظه بسیار کوچک است که فیلتر الیافی درون آن تعبیه شده است. فیلترهای خطی فضای بسیار کمی اشغال کرده و تعویض آنها نیز بسیار آسان و سریع انجام می شود. آب با فشار از دیواره های این فیلتر الیافی عبور کرده و ذرات ناخالصی جذب دیواره های فیلتر الیافی می شود.

دستگاه فلاکس تک کیسی CB دارای 5 فیلتر می باشد که البته فیلتر 5 دو منظوره بوده و فرآیند فیلتر 6 را هم انجام می دهد. تمامی قطعات و فیلترها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای کسانی که در زیر سینک و کابینت خود فضای کافی برای نصب دستگاه ندارند، دستگاه تصفیه آب فلاکس تک مدل CB به علت کم حجم بودن انتخاب خوبی خواهد بود.

در این دستگاه در مرحله پیش فیلتر تصفیه از فیلترهای IN-LINE استفاده شده است که کمی قیمت بالاتری نسبت به فیلترهای معمولی در بازار دارد ولی این کار باعث شده دستگاهی با فضای کمتر پدید آید. به طور کلی اگر شما محدودیت فضا دارید انتخاب این دستگاه بسیار معقول است. این در حالی است که از لحاظ عملکرد و قدرت تصفیه آب نیز هیچ تفاوتی با دستگاه های معمولی زیر سینکی ندارد.

عملکرد دستگاه فلاکس تک کیسی CB خانگی:
عملکرد فیلتر آب خانگی ناخالصی های موجود در آب را پاک می کند. بسیاری از مردم می دانند که فیلترهای آب خانگی می توانند ناخالصی های موجود در آب را فیلتر کرده و باعث تمیزتر شدن آب شوند. شاخص مهم قضاوت میزان ناخالصی های موجود در آب مانند زنگ زدگی، رسوب و مانند آن است.

همچنین باقیمانده کلر و بو را از بین می برد. یکی دیگر از عملکردهای مهم فیلترهای تصفیه آب خانگی، حذف کلر و بوی مانده با جذب آن است. در فرآیند تصفیه آب در کارخانه های آب، فرآیند مهم کلرزنی است. اما به طور حتم کلر باقیمانده، بوی بد ایجاد می کند. کربن فعال موجود در دستگاه تصفیه آب می تواند این کلر و بوی مانده را از بین ببرد.


تصفیه آب در تبریز، تصفیه آب صنعتی در تبریز، تصفیه آب خانگی، قیمت تصفیه اب در تبریز، تصفیه آب زیر سینکی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا