این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی زبان

آزمون آیلتس لایف اسکیلز (IELTS LIFE SKILLS) ایران اروپا

در استان تهران تهران, | آگهی های آموزش زبان

آزمون آیلتس لایف اسکیلز (IELTS Life Skills) مخصوص داوطلبانی است که قصد مهاجرت و دریافت اقامت انگلستان را داشته و در عین حال به دنبال آزمونی به مراتب ساده تر از آیلتس هستند. موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا، این دوره را نیز با مجرب‌ترین استادان و بالاترین کیفیت برگزار می‌کند. با ما همراه باشید تا شما را با آزمون IELTS Life Skills آشنا کنیم. آزمون آیلتس سال هاست که در دو نسخه عمومی (General) و آکادمیک (Academic) برگزار می‌شود اما این نسخه از آزمون آیلتس که نام آن آیلتس لایف اسکلیز (IELTS Life Skills) است به تازگی معرفی شده و ساختار آن متفاوت از نسخه های جنرال و آکادمیک است. بعضی از موضوعات رایج در مهارت گفتار (Speaking) آیلتس لایف اسکیلز، علاقه مندی ها، آموزش، مشکلات اجتماعی، اوقات فراغت، وسایل نقلیه و خانواده هستند.
تفاوت آزمون آیلتس لایف اسکیلز (IELTS LIFE SKILLS) با دیگر نسخه های آیلتس در این است که آزمون آیلتس لایف اسکیلز، قسمت نوشتن (Writing) و خواندن (Reading) ندارد. در بخش صحبت کردن (Speaking) آیلتس لایف اسکیلز بر خلاف نسخه جنرال و آکادمیک آّیلتس که به صورت فردی برگزار می‌شود، فرد آزمون دهنده با یک شرکت کننده دیگر آزمون خواهد داد. آیلتس لایف اسکیلز نمره ندارد (یعنی مانند آیلتس، مهارت زبانی داوطلب بر اساس نمرات از 1-9 نشان داده نمی‌شود)، بلکه نمره داوطلب به صورت قبول یا عدم قبولی در امتحان اعلام می‌شود.


برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
راه های ارتباطی با ما:
آدرس وب سایت: https://iran-europe.net/
شماره های تماس: 02149109000 ، دپارتمان بزرگسال داخلی 130 و 140، دپارتمان نوجوان داخلی 120 و 210 ، دپارتمان کودکان داخلی 190 و 200 ، مشاوره عمومی داخلی 180 و 220 و 130
آدرس ایمیل: info@iran-europe.net



آزمون آیلتس ، دوره های آیلتس ، آزمون آزمایشی آیلتس ، آزمون آزمایشی ماک ، آزمون آیلتس لایف اسکیلز ، ثبت نام آزمون ماک آیلتس ، ثبت نام آزمون ماک ، آیلتس ، بهترین موسسه زبان تهران ، بهترین آموزشگاه زبان تهران ، آم


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا