این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروشگاه اول استوک | لپ تاپ و مینی کیس با ضمانت 5,000,000 تومان
فروش کالای دیجیتال استوک و دست دوم تماس بگیرید

لپ تاپ در همین محل

جدیدترین آگهی لپ تاپ

فروشگاه لپ تاپ استوک

در تهران مرکز, خواجه نصیر | خرید و فروش لپ تاپ

فروشگاه لپ تاپ استوک ایستگاه فنی
فروشگاه اینترنتی لپ تاپ استوک ایستگاه فنی به عنوان وارد کننده لپ تاپ استوک در حوزه های فروش:
لپ تاپ استوک ،لپ تاپ دست دوم ،لپ تاپ کارکرده
کامپیوتر استوک، مینی کیس استوک
تجهیزات شبکه، ،مانیتور استوک،مادربرد
دوربین های مداربسته
هارد، رم، سی پی یو، هارد اکسترنال و کالاهای دیجیتال میباشد.
لپ تاپ دست دوم که به آن لپ تاپ کارکرده یا لپ تاپ استوک نیزگفته می شود لپ تاپ های هستند که دراروپا و امریکا مورد استفاده قرار گرفته اند .لپ تاپ استوک به دلیل آنکه سفارش اروپا و آمریکا هستند از کیفیت و قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد .از جمله لپ تاپ های استوک میتوان از انواع لپ تاپ استوک دل ،لپ تاپ کارکرده اچ پی ،لپ تاپ دست دوم لنوو ،لپ تاپ دست دوم ایسوس و ...نام برد.
مجموعه ایستگاه فنی تشکیل شده ازبهترین متخصصین سخت افزار و نرم افزار با سابقه بیش از 15 سال در تلاش است که تمام محصولات خود را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به همشهریان و همکاران محترم و بزرگوار خود ارئه نماید . در لپ تاپ استوک اکثراً از CPU های سری M و QM و HQ و MQ و در برخی موارد از سری mx که گرانترین سری شرکت اینتل می‌باشد استفاده شده . همچنین در این سری از لپ تاپ ها از کارت گرافیک NVidia Quadro و AMD firepro که هر دو با فناوری 128bit و 256bit تولید شده استفاده شده هست و در بدنه آن‌ها از کربن و فلز به خاطر مقاومت بالا و صفحه نمایش گران قیمت با پوشش مات که ضد انعکاس نور می‌باشد مورد استفاده قرار گرفته...کیبورد ای سری لپ تاپ ها معمولاً استاندارد ip66 که همان مقاومت در برابر ضربه و نفوذ آب می‌باشد استفاده شده...برای کارهای حرفه‌ای بهترین انتخاب با قیمت معقول لپ تاپ استوک می باشد
مشتریان و بازدیدکنندگان عزیز می توانند با مراجعه به شعبه اصلی طرح ریزان حامی تهران چهار راه ولیعصر پاساژ ابریشم طبقه همکف واحد۷یا از طریق سایت istgahfani.com از لپ تاپ های استوک و سایر محصولات و تجهزات کامپیوتری دیدن کنند و با کمک گرفتن از پشتیبانان و کارشناسان فروشگاه ایستگاه فنی اقدام به خرید کنند.
برای اطلاع دقیق از فروش شگفت انگیز و موجودی به وب سایت ایستگاه فنی مراجعه کنید و از پشتیبانی فروش 24 ساعت فعال بهره مند شوید.


خریدوفروش لپ تاپ استوک ، فروشگاه لپ تاپ استوک ، لپ تاپ استوک ، بهترین فروشگاه لپ تاپ استوک در تهران ، بهترین لپ تاپ استوک ، واردکننده لپ تاپ استوک ، لپ تاپ استوک ارزان

تهران / تهران مرکز / خواجه نصیر     لپ تاپ در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا