این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

نرم افزار ویرایش عکس تماس بگیرید

نرم افزار ویرایش عکس

%50
  • تهران شرق
نرم افزار شن و ماسه 0 تومان

نرم افزار شن و ماسه

%0
  • ارومیه
نرم افزار سردخانه 0 تومان

نرم افزار سردخانه

%0
  • ارومیه
نرم افزار بتن آماده 0 تومان

نرم افزار بتن آماده

%0
  • ارومیه
نرم افزار باسکول 0 تومان

نرم افزار باسکول

%0
  • ارومیه
نرم افزار حسابداری پارسیان تماس بگیرید

نرم افزار حسابداری پارسیان

%30
  • اصفهان
نرم افزار تولید بارکد کارا تماس بگیرید
نرم افزار مدیریت شرکت بازرگانی ایرانی تماس بگیرید
نرم افزار مدیریت دامپزشکی تماس بگیرید

فروش بدون واسطه‌ محصولات مایکروسافت - خرید اینترنتی

در استان تهران تهران, | خرید و فروش نرم افزار

آموزش فعالسازی ویندوز 10: اکتیو کردن ویندوز 10، نحوه فعال سازی قانونی ویندوز 10
بدون شک بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین محصول شرکت مایکروسافت، ویندوز است که ما و شما روزانه در طیف وسیعی از فعالیت‌ها از آن بهره می‌بریم. ویندوز که قدمت آن به بیش از 30 سال پیش و سال 1985 باز می‌گردد، در طول سالیان دستخوش تغییراتی شگرف و قابل توجه شده است. تغییراتی که نه تنها باعث شد نحوه‌ی استفاده از رایانه‌ها برایمان متحول شوند بلکه سبک زندگی‌مان نیز همراه با دگرگونی‌های آن، تغییر پیدا کرد.
برای اینکه بتوانیم از تمامی امکانات ویندوز 10 استفاده نماییم می بایست ویندوز خود را فعالسازی ( Active ) کنیم. اگر به دنبال آموزش نحوه فعال سازی ویندوز 10 هستید این مطلب مخصوص شماست و می توانید پس از مطالعه آن، اقدام به فعالسازی ویندوز 10 خود نمایید.

https://microsoftpartner.uk/

محدویت های ویندوز 10 با لایسنس غیر فعال
•عدم امکان دریافت بسته های بروزرسانی ویندوز 10
•غیر فعال یا محدود بودن امکانات و ابزارهایی نظیر Microsoft Store
•دریافت پیغام و اخطارهای متعدد به منظور فعال سازی ویندوز 10
•امنیت پایین تر نسبت به ویندوز فعال
•احتمال محدود شدن دسترسی به محیط ویندوز
نحوه فعال سازی ویندوز 10 – انواع روش ها

https://microsoftpartner.uk/


در کل دو روش برای فعالسازی ویندوز 10 وجود دارد. روش اول قانونی بوده و روش دوم فعالسازی ویندوز با کرک کردن آن است. با توجه به اینکه کشورمان ایران عضو سازمان تجارت جهانی نمی باشد قانون کپی رایت نیز بخصوص برای محصولات کشورهای دیگر اجرا نمی شود. اغلب افراد نیز در ایران ویندوز خود را به صورت کرک شده استفاده می کنند و به همین جهت می توان ایران را بهشت نرم افزاری و سیستم عامل دنیا دانست!

نحوه فعالسازی ویندوز 10 بصورت قانونی

برای اینکار در ابتدا می بایست اقدام به خرید لایسنس ویندوز 10 نمایید. لایسنس ویندوز 10 چند نوع دارد که کاملترین آنها ورژن Enterprise بوده و پس از آن Pro و Home. پس از تهیه لایسنس در ادامه می بایست بصورت زیر برای فعالسازی ویندوز 10 بصورت قانونی اقدام نمایید:

•وارد شدن به تنظیمات ویندوز 10 – بخش Settings
•کلیک بر روی گزینه Update & Security
•کلیک بر روی گزینه Activation در منوی کناری
•کلیک بر روی گزینه Change Product Key
•وارد کردن کلید لایسنس و کلیک بر روی Next و تمام …


https://microsoftpartner.uk/

در بسیاری از مواقع برای فعالسازی ویندوز 10 نیاز به داشتن اکانت فعال Microsoft خواهید داشت.
برای امنیت بالاتر بهتر است از بسته های نصبی معتبر برای نصب ویندوز استفاده نمایید.
ویندوز 10 را می توان بهترین نسخه ارائه شده توسط کمپانی Microsoft دانست. علت این موضوع آن است که مایکروسافت بجای ارائه نسخه های جدید سعی در آن خواهد داشت تا نسخه 10 را بهبود بخشد. در اینصورت با یک ویندوز همیشه در حال بهبود سر و کار داریم و نتیجه کار بسیار بهتر خواهد بود. همانطور که گفته شد بهبودهای انجام شده در ویندوز 10 بصورت آپدیت های جزئی یا کلی انجام می شود.
این نکته را در نظر داشته باشید تمامی به روزرسانی ها برای ویندوز های اورجینال می­باشد و در صورت استفاده از ویندوز های تقلبی و کرک شده، هنگام بررسی برای آپدیت برای مایکروسافت شناسایی خواهد شد، که لایسنس معتبر استفاده نگردیده و از ارائه آپدیت های اصلی خودداری می­نماید و حتی در برخی موارد سیستم عامل از حالت فعال خارج و برخی امکانات آن غیر فعال می گردد. مایکروسافت لایسنس با ارائه نسخه های اورجینال تمامی محصولات کمپانی مایکروسافت، راه را برای شما هموار نموده است و در سریعترین زمان و کمترین هزینه، محصولات و خدمات خاص و ویژه مایکروسافت را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار می­دهد.

https://microsoftpartner.uk/

مزایای لایسنس ویندوز ۱۰ و استفاده از ویندوز اورجینال چیست؟
پایداری بیشتر در مقایسه با نسخه های جعلی و افزایش کارایی و سرعت رایانه:
همانطور که احتمالا می دانید ویندوز های کرک شده توسط افرادی دست کاری شده اند تا بتوانند جلوی فرایند چک کردن لایسنس را از طرف سرورهای مایکروسافت بگیرند و با یک لایسنس جعلی ویندوز نصب و فعال شود.
قطعا این دست کاری باعث مشکلات زیادی خواهد شد از جمله کند شدن سیستم، ایجاد باگ و خطاهای نرم افزاری و …
پشتیبانی مایکروسافت:
در صورتی که مشکلی برای ویندوز شما ایجاد شود و یا سوالی داشته باشید در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید می توانید از پشتیبانی از مایکروسافت استفاده کنید. تنها در صورتی که لایسنس ویندوز شما اورجینال باشد می توانید از پشتیبانی مایکروسافت کمک بگیرید.
دریافت نرم افزار های کاربردی از مایکروسافت که نیاز به ویندوز اصل دارند.
توانایی تشخیص و عیب یابی به وسیله بخش عیب یابی سیستم عامل.
امکان دریافت بروزرسانی به صورت واقعی:
اگر ویندوز شما دارای لایسنس معتبر باشد همواره بدون هیچ مشکلی به روز رسانی می شود و اخرین نسخه ویندوز بر روی سیستم شما نصب است.
می دانید که به روز رسانی ها عموما برای رفع خطاهای نرم افزاری و پایداری بیشتر سیستم عامل عرضه می شود.
امکان استفاده همیشگی از لایسنس ویندوز بخصوص ویندوز 10، زیرا به گفته ی مایکروسافت ویندوز 10 آخرین نسخه است و از این پس ویندوز آپدیت می شود.
امنیت بیشتر در مقابل بدافزار ها و حملات:
امنیت! با کرک شدن ویندوز حفره های امنیتی زیادی ایجاد می شود که هم ویروسها و هم هکر ها می توانند به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.
بدون نیاز به تعویض های مکرر سیستم عامل نسبت به نمونه ی کپی و کرک شده
استفاده قانونی در مقابل هزینه کم:
یک مزیت دیگر هست که شاید چندان به چشم نیاید و آن حس خوب استفاده قانونی و اورجینال از سرویس های مایکروسافت است که با توجه به تخفیف فوق العاده آن و اینکه ویندوز ۱۰ آخرین نسخه خواهد بود و شما بعدها نباید برای نسخه بعدی ویندوز مجددا لایسنس تهیه کنید فرصت مناسبی است تا این حس را تجربه کنید.

https://microsoftpartner.uk/


خرید اینترنتی ویندوز 10 ، خرید لایسنس ویندوز 8 ، 1 ، قیمت ویندوز اورجینال ، خرید ویندوز 10نسخه اصلی ، خرید ویندوز 10 Original ، خرید آفیس 2016 اورجینال ، لایسنس آفیس 2016 Original ، خرید اینترنتی لایسنس ویندو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا