این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی برق صنعتی

ساعت فرمان پریزدار شیوا امواج

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات برق صنعتی

ساعت فرمان پریزدار محصولی جدید از شرکت شیوا امواج می باشد، این دستگاه، با ۵۰ برنامه قابل تنظیم ، گزینه ای مناسب به منظور روشن و خاموش کردن اتوماتیک وسایل برقی خانگی می باشد.
هر برنامه ساعت فرمان پریزدار شیوا امواج، دارای یک زمان روشن و یک زمان خاموش است و در دوره های زمانی روزانه، هفتگ و ماهانه قابل تنظیم می باشد.این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای 3 سال گارانتی می باشد.

قابلیت های ساعت فرمان پریزدار شیوا امواج
امکان تغییر یا عدم تغییر ساعات تابستانه و زمستانه
امکان فعال و غیر فعال نمودن برنامه ها در روزهای خاص
برنامه ریزی تعرفه ها با دقت حداقل یک ثانیه، حداکثر یک ماه
کنترل خروجی دستگاه به صورت دستی، مستقل از برنامه ها
فروشگاه البرز الکتریک عرضه کننده کلیه محصولات برند شیوا امواج در مشهد می باشد که امکان خریدی آسان بصورت آنلاین از طریق وب سایت www.alborzelectric.com را نیز فراهم آورده است. امکان مشاهده کاتالوگ، محصولات و لیست قیمت شیوا امواج و برندهای دیگر در کنار امکان مشاهده اطلاعات فنی، مطالب آموزشی و امکان مقایسه محصولات از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی البرز الکتریک می باشد.
فروشگاه اینترنتی البرز الکتریک علاوه بر ارسال رایگان (خرید بیش از مبلغ خاص ) تخفیفات ویژه ای نیز بر اساس میزان خرید ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.alborzelectric.com مراجعه کنید .

فروشگاه برق البرز
تلفن: 09153195711_38480350-051
آدرس: مشهد_میدان صاحب الزمان_جنب مسجد-فروشگاه برق البرز


ساعت فرمان پریز دار شیوا امواج ، ساعت فرمان چیست ، ساعت فرمان شیوا ، قیمت ساعت فرمان آنالوگ ، خرید ساعت فرمان ، خرید ساعت فرمان ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا