این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی امور مشترکین

اعطای نمایندگی فروش شارژ

در استان تهران تهران مرکز, | امور مشترکین

شرکت شارژ www.re-sharge.com توسط اسپانسرهای خود، اقدام به اعطای تعداد محدودی نمایندگی فروش شارژ نموده است. سودهای مربوط به هرکارت در وبسایت مربوطه که لینک آن در وب سایت www.re-sharge.com قرار دارد، موجود است.
با افزایش تعداد کاربران و سیم کارت های اعتباری که تعداد آنها تا کنون به بیش از 40 میلیون نفر رسیده است، میتوان با مشارکت در فروش شارژ، سهم قابل توجهی از سودهایی که اوپراتورهای همراه اول و ایرانسل و تالیا و البته جدیدا رایتل دارند را سهیم شد. حتی اگر تعداد اینچنین وب سایت هایی 1000 عدد نیز باشد، شما هنوز هم فرصت این را دارید که حداقل روزی 200-300 مشتری را مجذوب خود نمایید(که تقریبا در ماه حداقل میتوان 5000 مشتری داشت!). البته بعد از دریافت اعطای نمایندگی، اسپانسرهای ما، روش های فروش بیشتر و تبلیغات بهتر را به شما معرفی خواهند کرد.
لازم به ذکر است که تمام وب سایت های فروش شارژ، از این شرکت نمایندگی گرفته و مشغول به کار شده اند و اپراتورهای سیمکارت های همراه، به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمایندگی ای اعطا نمیکنند.


فروش شارژ ، اعطای نمایندگی شارژ ، نمایندگی فروش شارژ ، نمایندگی شارژ ، وب سایت شارژ ، سایت شارژ ، وب سایت فروش شارژ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا