این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
شرکت هوشمند سازان ارتباطات ثمر تماس بگیرید

شرکت هوشمند سازان ارتباطات ثمر

%0
  • خراسان مشهد

آگهی های مرتبط

1
شرکت هوشمند سازان ارتباطات ثمر تماس بگیرید

شرکت هوشمند سازان ارتباطات ثمر

%0
  • خراسان مشهد
کابل شبکه لگراند و نگزنس تماس بگیرید

کابل شبکه لگراند و نگزنس

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی فروش کامپیوتر

لپتاپ و کامپیوتر تماس بگیرید

لپتاپ و کامپیوتر

%0
  • قزوین
1
پیشرو سیستم آذر 0 تومان

پیشرو سیستم آذر

%0
  • تبریز

تجهیزات شبکه مجموعه اینفینیتی نتورک

در استان تهران تهران, | فروش کامپیوتر

فروشگاه اینفینیتی نتورک در زمینه تخصصی شبکه ( اکتیو و پسیو ) و ملزومات مرتبط فعالیت خود به عنوان مجموعه ای پیشرو در حوزه کسب ‌و کارهای اینترنتی جهت ارائه محصولات از تولیدکنندگان، واردکنندگان و عمده فروشان به مصرف کنندگان نهایی آغاز کرده است. تلاش این مجموعه ارائه بهترین خدمات با کیفیت بالا است.
تجهیزات شبکه به مجموعه‌ای از ابزار و وسایلی گفته می‌شود که برای راه اندازی یک شبکه رایانه‌ای نیاز است. امروزه استفاده از شبکه های کامپیوتری و تجهیزات شبکه در سازمان ها و نهادهای بزرگ و کوچک توسعه یافته است. به همین دلیل است که شبکه ها و سرویس ها و خدماتی که از طریق آنها به کاربران ارائه می شود، موضوع مهمی است که مورد توجه کاربران این حوزه است. به طوری که سازمان های جدید در پی بنا نهادن شبکه هایی با کارایی مناسب و بستر قوی هستند و سازمان های قدیمی تر می خواهند شبکه و تجهیزات شبکه پسیو و اکتیو خود را ارتقا دهند یا بهینه سازی کنند.
تجهیزات اکتیو به تجهیزاتی گفته می‌شود که سیگنال‌های الکترونیکی را تولید، بازتولید، هدایت و مسیریابی می‌کنند. تجهیزات اکتیو یا فعال، در شبکه سیگنال‌ها را تولید می‌کند و از طریق تجهیزات پسیو سیگنال‌‎ها را در شبکه جابه جا می‌کنند. تجهیزات اکتیو شبکه برای انتقال، مدیریت یا نظارت بر بسته‌هایی که توسط شبکه‌ها ارسال می‌شوند نیز به کار گرفته می‌شوند.
نبود هر یک از تجهیزات اکتیو باعث می‌شود عملکرد شبکه با مشکل روبرو شود. وجود برخی از آن‌ها ضروری است و برخی تنها برای دسترسی ساده‌تر به اطلاعات استفاده می‌شود. مثلا وجود یک NAS در زمان پیاده‌سازی شبکه ضرورتی ندارد، اما هنگامی که صحبت از حجم زیادی از اطلاعات در میان باشد، وجود یک NAS که قابلیت پشتیبانی از دیسک‌های سخت و حافظه‌های حالت جامد را دارد به میزان قابل توجهی باعث بهبود خدمت‌رسانی و تسریع در روند انجام کارها می‌شود.هر یک از اینها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند. عملکرد تجهیزات غیر فعال شبکه (پسیو) بدون نیاز به توان الکتریکی یا انرژی برقی است.
از طریق تجهیزات شبکه می‌توان اطلاعات را با روشی سریع‌تر و دقیق‌تر در شبکه‌های مختلف منتقل کرد. این دستگاه‌ها می‌توانند از نوع داخلی یا متصل به هم باشند. تعداد سخت‌افزارهایی که بر روی دستگاه‌هایی مانند کانکتور RJ45 و کارت‌های NIC متصل هستند کم است؛ این در حالی است که سخت‌افزارهای متعددی روی دستگاه‌هایی مانند سوئیچ‌ها، گیت‌وی‌ها، روترها و سایر تجهیزات نصب شده‌اند.
آدرس وبسایت ما : https://www.infinitynetshop.com/


تجهیزات اکتیو ، تجهیزات پسیو ، اینفینیتی نتورک ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا