این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ماشینهای اداری در همین محل

جدیدترین آگهی ماشینهای اداری

2
فروش و تعمییرات تخصصی ماشین های اداری تماس بگیرید
1
خدمات تخصصی ماشینهای اداری تماس بگیرید

خدمات تخصصی ماشینهای اداری

%0
  • تهران مرکز
1
فروش و تعمییرات تخصصی ماشین های اداری تماس بگیرید
فروش و تعمییرات تخصصی ماشین های اداری تماس بگیرید
شارژ کارتریج در محل شهر قدس و حومه  تماس بگیرید

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره اثر انگشت شناسایی با ماسک مدل XF100

در اصفهان, احمد آباد | آگهی خدمات ماشینهای اداری

دستگاه حضور و غیاب مدل xf 100
ظرفیت ذخیره ۱۵۰۰ چهره
ظرفیت ذخیره ۲۰۰۰ اثرانگشت
۱۵۰۰ کارت
۱۰۰۰۰۰رکورد تردد
امکان شناسایی چهره با ماسک و عینک
صفحه نمایش ۲٫۸ inch
قابلیت تشخیص چهره با قدرت بالا از فاصله ۰٫۳ تا ۲ متر
تشخیص چندین چهره در یک زمان که منجر به صرفه جویی در زمان ثبت تردد میشود
دستگاه حضور و غیاب مدل XF100، با بهره گیری از جدیدترین فناوری و الگوریتم شناسایی روز دنیا، علاوه بر قابلیت تشخیص چهره، امکان شناسایی اثر انگشت و کارت تردد را نیز دارا می باشد. فناوری تشخیص چهره بکار رفته در این دستگاه از قدرت بالایی برخوردار می باشد و امکان شناسایی چهره در فاصله ۰٫۳ متر تا ۲ متر را دارا است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت تشخیص چندین چهره در یک زمان اشاره کرد که زمان منجر به صرفه جویی در زمان در حین ثبت تردد کارمندان می باشد. دوربین های بکار رفته در این دستگاه دارای کیفیت و سرعت بالاتری نسبت به انواع مادون قرمز استفاده شده در نمونه های قبلی دارد و امکان شناسایی چهره افراد حتی با ماسک را نیز دارا است.

این دستگاه دارای ظرفیت ذخیره ۱۵۰۰ الگوی چهره، ۲۰۰۰ اثر انگشت، ۱۵۰۰ کارت و ۱۰۰،۰۰۰ رکورد تردد می باشد. با توجه به چندین روش احراز هویت، قابلیت اکسس کنترل و حافظه ذخیره سازی مناسب، این دستگاه می تواند گزینه مناسبی برای سازمان هایی با تعداد افراد متوسط باشد ابعاد این دستگاه ۱۷۰ * ۱۳۸ * ۳۸٫۵۵ میلی متر دارای صفحه نمایش ۲٫۸ اینچی از نوع TFT می باشد. این دستگاه به دلیل بهره مندی از سیستم عامل لینوکس دارای امنیت بالایی می باشد. این دستگاه علاوه بر کابل شبکه و پورت USB قابلیت اتصال از طریق شبکه WIFI و تخلیه اطلاعات را دارا می باشد. TCP/IP, WiFi , USB Host

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره فوق، به دلیل بهرمندی از الگوریتم Deep Learning امکان شناسایی چهره در زوایای مختلف را داشته و به همین دلیل امکان هر گونه جعل و هک دستگاه حضور و غیاب را غیر ممکن می کند. با استفاده از این الگوریتم در صورت چرخش سر فرد از -۳۰ تا ۳۰ درجه امکان شناسایی چهره را دارد و این در حالی است که در سایر دستگاه ها این زاویه بین -۱۵ تا ۱۵ درجه می باشد. همانطور که گفته شد این دستگاه علاوه بر قابلیت احراز هویت به روش تشخیص چهره، امکان شناسایی به وسیله اثر انگشت را نیز دارد که با بهرمندی از الگوریتم ۳D Neuron Fingerprint Finger دارای قدرت تشخیص بالایی می باشد.

این دستگاه علاوه بر روش های تشخیص چهره و اسکن اثر انگشت، قابلیت احراز هویت به کمک کارت شناسایی را دارد که از مزیت های آن محسوب می شود. دستگاه حضور غیاب نانوتایم مدلXF100 قابلیت استفاده به عنوان اکسس کنترل ( قفل برقی سوم شخص، سنسور درب، دکمه خروج) را نیز دارد که در کنار قابلیت اتصال wifi می تواند تکمیل کننده این محصول به عنوان یک محصول همه چیز تمام باشد. همچنین به دلیل بهرمندی از الگوریتم Anti-spoofing امکان هرگونه خرابکاری و جعل در این دستگاه بسیار کم و غیر ممکن می باشد.


دستگاه حضور و غیاب، فروش دستگاه حضور و غیاب، دستگاه حضور و غیاب در اصفهان، دستگاه حضور و غیاب شناسایی با ماسک و عینک، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت، دستگاه حضور و غیاب کارتی، دس


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا