این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ماشین آلات در همین محل

جدیدترین آگهی ماشین آلات

5
دستگاه دیسک تراش 50,000,000 تومان

دستگاه دیسک تراش

%0
  • تبریز
ماشین لباسشویی پتوشور پتوشویی صنعتی تماس بگیرید
1
دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک تماس بگیرید

دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک

%0
  • تهران حومه
1
دستگاه فنس بافی دستی پیشرفته تماس بگیرید
1
دستگاه حکاکی  روی سنگ مزار تماس بگیرید

خط تولید چیپس سیب زمینی

در کرج, باغستان | ماشین آلات

خط تولید چیپس سیب زمینی
چیپس و خلال سیب زمینی یک محصول فرآوری شده از سیب زمینی است که حاصل فرآیند تبدیل سیب زمینی طی مراحل مختلف به چیپس سیب زمینی می باشد. خط تولید و بسته بندی چیپس و خلال سیب زمینی در مدلهای مختلفی در ابعاد و ظرفیت های مختلف ، طراحی ، ساخته و تحویل می گردد.
اگر بخواهیم به تاریخچه پیدایش محصول چیپس نگاهی بیاندازیم ، برای نخستین بار در امریکا تولید شد که پس از انجام آزمایشات مختلف و طی نمودن سالیان کوتاهی به موقعیت فعلی که اکنون شاهد آن هستیم رسید. چیپس که بصورت مسقیم از سیب زمینی تولید میگردد یکی از محصولاتی می باشد که به لحاظ تولید بالای آن در داخل کشور می توان بعنوان یک محصول پرطرفدار از آن یاد نمود.
محصول سیب زمینی ، از نظر تقسیم بندی به سه قسمت زود رس ، دیر رس و میانه رس تقسیم بندی می گردد.این محصول سرشار از بتاکاروتن می باشد و ماده اصلی تشکیل دهنده ی آن ماده نشاسته می باشد. تولید محصول چیپس در حقیقت نوعی فرآوری تلقی میگردد که از طریق آن استانداردهای مخصوص تولید چیپس طراحی و تنظیم گردیده است.

گروه صنعتی پویش کاران ، سازنده تخصصی خط تولید چیپس سیب زمینی و همچنین خط تولید و بسته بندی فرنچ فرایز ، با بیش از یک دهه سابقه ی فعالیت در این صنعت ، هم اکنون ، با ورود قدرتمندانه به عرصه ی بازارهای بین المللی توانسته است نام خود را بعنوان سازنده تخصصی این ماشین آلات را ثبت نماید. این گروه صنعتی با سرلوحه قراردادن تمامی استانداردهای داخلی و حارجی در تولیدات خود ، و همچنین استفاده کامل از نظرات متخصصین و کارخانجات بزرگ فعال در این عرصه ، سعی در تولید ماشین آلات با تکنولوژی های جدید ، بروز و با کیفیت برای مشتریان خود داشته تا از این طریق توان رقابتی خود را با شرکتهای بنام این صنعت در دنیا افزایش دهد.
گروه صنعتی پویش کاران ، طراح ، سازنده و صادرکننده ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ، شیمیایی و دارویی ، سازنده خط تولید و بسته بندی چیپس و خلال سیب زمینی ، با مشخصات زیر می باشد:
1.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۵۰ کیلوگرم در ساعت ( نیمه اتوماتیک)
2.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۱۵۰ کیلوگرم در ساعت
3.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم در ساعت
4.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۵۰۰ کیلوگرم در ساعت
5.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۱۰۰۰ کیلوگرم در ساعت
6.خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی با ظرفیت ۲۰۰۰ کیلوگرم در ساعت

فرآیند و مراحل تولید چیپس سیب زمینی :
فرآیند کلی تولید محصول چیپس به این صورت می باشد که با ورود سیب زمینی به خط تولید ، وارد سیستم های ذخیره کننده گردیده و سپس توسط ماشین آلات مربوطه وارد سیستم سورتیگ اولیه و شستشو می گردد. سپس توسط دستگاه انتقال دهنده به سیستم اسلایسر منتقل می گردد. سیستم های اسلایسر این شرکت ، در ابعاد صنعتی و ظرفیت بالا طراحی و تولید گردیده و توان خروجی بالایی را در خطوط تولیدی دارند.
بعد از طی فرآیند اسلایس که خود شامل چندین مرحله عملیات می باشد ، وارد سیستم پوست گیری می گردد. با توجه به شناخت کارشناسان متخصص شرکت پویش کاران ، بسته به نوع متداول سیب زمینی مصرفی ، ماشین آلات پوست گیری در مدلهای مختلفی تولید می گردند.
بعد از سپری نمودن مرحله ی پوست گیری ، مراحل پخت سیب زمینی آغاز می گردد. این بحث از ابتدای ورود سیب زمینی به سیستم نشاسته گیری شروع و بعد از خروج سیستم بلانچر پایان می یابد. ورود به بحث کارشناسی این فرآیند از مجال این مقال خارج است که خود نیاز به بحث و گفتگوی طولانی دارد.
بعد از بحث آماده سازی محصول ، نوبت به سیستم جداسازی اب سطحی محصول از سیب زمینی قرار گرفته که در دو مدل سانتیفیوژ و تونلی تولید می گردد. فرایند جداسازی آب یکی از موارد مهم در این خط تولید می باشد.
مهمترین مرحله در تولید چیپس سیب زمینی و همچنین فرنچ فرایز ، سیستم فرایر می باشد. در گذشته ، سرخ کن ها بصورت سنتی در ابعاد و حجم های مختلف طراحی و تولید می شدند که بدلیل عدم تجهیزات کافی ، بعد از اتمام فرآیند تولید ، ضایعات فراوانی را برای تولید کننده ایجاد می کردند. همچنین دلیل حجم پایین این ماشین آلات ، ظرفیت تولید تا حد ضعیف توان تولید داشت. بعد از تغییر در سیستم های سرخ کن ، افزایش ظرفیت چشمگیری اتفاق افتاد. هم به لحاظ کیفیت و همچنین به لحاظ قدرت در خروجی ، این سیستم جوابگوی سیستم تولیدی گردید. سیستم های سرخ کن یا به اصطلاح « فرایر» گروه صنعتی پویش کاران با قابلیت تولید محصول تا ۲۰۰۰ کیلوگرم در ساعت با قابلیت حفظ ماندگاری روغن در حرارت بالا و همچنین کنترل کل خطوط با سیستم های بسیار هوشمند ، از بهترین متریال و تجهیزات برقی مطرح دنیا طراحی و اجرا می گردند.
در ادامه مسیر خط تولید چیپس صنعتی ، با خروج از سیستم فرایر به مراحل پایانی خود می رسد. به این صورت که بعد از خروج وارد سیستم روغن گیری شده تا در نهایت چیپس بدون روغن وارد سیستم طعم پاش و بسته بندی.

درباره احداث کارخانه تولید چیپس :
چیپس. یک محصول بسیار خوشمزه ، پرطرفدار ، پرفروش و در نهایت پرسود است. از لحاظ بحث سرمایه گذاری و همچنین سودآوری قابلیت های بسیار بالایی داشته و این مهم از طریق ماشین آلات تخصصی آن مطرح و تولید می گردد. بعنوان مثال مواردی همچون پخت سیب زمینی و فرمولاسیون از عمده بحث های مهم می باشد. اینکه چه عواملی باعث افزایش کیفیت یک محصول در بلند مدت می گردند تا از طریق آن بتوان بازارهای متناسب با خطوط تولیدی کشف و فعالیت نمود. بررسی تمامی این عوامل باید بصورت زنجیره وار و پیوسته در کنار هم باشد . چرا که با عدم رعایت یکی از این فرآیندهای بسیار مهم ، سودآوری و نام برند واحد تجاری به مخاطرات سنگینی دچار خواهد شد. کما اینکه در سالیان گذشته ، افرادی بدون داشتن سابقه تولیدی و علم مربوط به آن و ورود به عرصه ی تولید محصول چیپس باعث هدر رفت سرمایه خود شده اند.
یکی دیگر از مزیت های خاص محصول چیپس ، تنوع زیاد آن از لحاظ طعم و مزه می باشد. کارشناسان فروش شرکتهای تولید کننده چیپس همواره با ارزیابی ذائقه بازارهای هدف ، اقدام به شناسایی مزه و طعم مورد علاقه آنان نموده و سپس با توجه به قابلیت و توانایی ماشین آلات مورد نظر اقدام به تولید محصول می نمایند.
از این رو راه اندازی کارخانه خط تولید محصول چیپس و یا خلال سیب زمینی میتواند یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری و کسب درآمد برای افراد صاحب سرمایه باشد که با توجه به هزینه و قیمت ظرفیت مورد نظر اقدام به خرید ماشین آلات و دستگاه های این خط نمایند. مهندسین ما نیز شما را در این مسیر یاری خواهند کرد.


خط تولید چیپس سیب زمینی، خط تولید چیپس و خلال سیب زمینی، خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی، ماشین آلات خط تولید چیپس سیب زمینی، قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی، راه اندازی خط تولید چیپس سیب زمینی، خط ت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا