این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

رگلاژ درب شیشه ای سکوریت(شیشه میرال) 0 تومان

رگلاژ درب شیشه ای سکوریت(شیشه میرال)

%0
  • تهران تهران غرب
فروش سایبان برقی در تبریز تماس بگیرید

فروش سایبان برقی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
تعمیرشیشه سکوریت رگلاژ درب شیشه ای میرال 09104747417 15,000 تومان
تعمیرشیشه سکوریت رگلاژ درب شیشه ای میرال 09104747417 15,000 تومان
نصب دوربین مداربسته غرب تهران تماس بگیرید

نصب دوربین مداربسته غرب تهران

%0
  • تهران تهران غرب
فروش و پیمانکار اجرایی دوربین مداربسته داهوا هایک ویژن تماس بگیرید
تعمیر درب شیشه ای سکوریت, رگلاژ دربهای شیشه ای تماس بگیرید

سیستم حفاظتی در همین محل

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

IGA DOOR عرضه کننده درب های اتوماتیک

در تهران مرکز, بخارست | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

شرکت IGADOOR با بیش از 13 سال سابقه اجرایی در پروژه های مهم ،متخصص در زمینه انواع درب های اتوماتیک و سیستم های امنیتی و حفاظتی و سیستم های هوشمند مدیریت ساختمان می باشد . ما در ایران مفتخریم تا بهترین سیستمها و برند های روز دنیا را در زمینه فعالیت خود به کارشناسان و متخصصین صنعت ساختمان در کشور معرفی نماییم.
این شرکت این هدف را در پیش دارد تا با امید به خداوند متعال و تکیه بر سوابق ممتد اجرایی مدیران و کارکنان خود، پس از بررسی های کارشناسانه و تطبیقی انواع درب های اتوماتیک ،سیستم های امنیتی و حفاظتی و سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان از برترین برند ها و تولید کنندگان مختلف سراسر جهان به اروپا و با در نظر گرفتن اصول فنی و رعایت اصل مشتری محصولی با کیفیت و اقتصادی به مشتریان ارجمند معرفی و عرضه نماید.
استفاده مهم ترین مراکز تجاری و اداری ،ارگانها، سازمان ها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، هتل ها، شرکت ها و … در سطح دنیا گواهی بر کیفیت و عملکرد عالی این فن آوری دارد. درب های اتوماتیک ارائه شده توسط این شرکت عمدتا از کشور های ایتالیا ، آلمان و فرانسه می باشد . این شرکت عهده دار نصب، راه اندازی، ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی در سطح ایران می باشد. ما امیدواریم با معرفی خود به بازار ایران زمینه ساز ورود تکنولوژی روز دنیا باشیم .با این دیدگاه امیدواریم با ارتقاء کیفیت و بالا رفتن عیار سازه های ساختمانی و نهایتا صرفه جویی موثر در مصرف انرژی باعث رضایت خاطر مشتریان باشیم.


درب اتوماتیک ، درب پارکینگی ، درب صنعتی ، درب سریع بازشو ، درب رول آپ ، سایبان برقی ، سقف متجرک ، درب شیشه ای ، شیشه ای بالکنی ، راهبند اتوماتیک ، موتور ریلی ، جک اتوماتیک ، درب لولایی ، دوربین مداربسته ، اعلام حر

تهران / تهران مرکز / بخارست     سیستم حفاظتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا