این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

گازوییل تماس بگیرید

گازوییل

%0
  • تهران حومه
قیمت گازوئیل صادراتی روسیه تماس بگیرید

قیمت گازوئیل صادراتی روسیه

%0
  • اصفهان
فروش ویژه مایعات بهرنگ تماس بگیرید

فروش ویژه مایعات بهرنگ

%0
  • تهران جنوب
1
چربی بر و جرم بر ( همه کاره ) نانو تایسون تماس بگیرید
1
فروش ژئوممبران تماس بگیرید

فروش ژئوممبران

%0
  • اصفهان

صادرات ضدزنگ روشان فام - ضد زنگ صادراتی

در استان خراسان مشهد, | مواد شیمیایی

روشان فام تولید کننده رنگ های صنعتی، ساختمانی، ترافیکی و تینر

ضد زنگ‌های صادراتی روشان فام، محصولی با کیفیت خدمتی نوین. یکی از تولیدات اصلی برند روشان فام ضد زنگ است، ضد زنگ‌ها را می‌توان نوعی از رنگ‌های آکیدی در نظر گرفت.

که از زنگ زدگی جلوگیری می‌کنند. استفاده از ضد زنگ‌ برای جلوگیری از خوردگی و همچنین زنگ زدگی یکی از آسان‌ترین راه‌‌ها است.

کارخانه روشان فام یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید کننده ترکیبات رنگ، در حال حاضر بخش زیادی از محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر می‌کند. ضد زنگ صادراتی برند روشان فام یکی از محصولات پر تقاضا و پر طرفدار در این کشورها است.

از اصلی‌ترین دلایل موفقیت ضد زنگ صادراتی برند روشان فام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ارائه ضد زنگ با کیفیت و چسبنده
بسته بندی عالی و شیک
استفاده از بهترین خط تولید
قیمت مناسب و رقابتی
و…
در صورتی که می‌خواهید با یکی از برترین و عالی‌ترین کارخانه‌های تولید کننده ضد زنگ صادراتی در ایران آشنا شوید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

صادرات ضد زنگ
کارخانه روشان فام با توجه به تولید مازاد بر مصرف داخلی و همچنین داغ شدن بازار صادرات محصولات صنعتی و رنگ کاری، بخش از محصولات تولیدی خود را به صادرات اختصاص داده است.

برند روشان فام با در اختیار داشتن بخش بزرگی از صادرات ضد زنگ کشور تا کنون توانسته است ارز آوری مناسب را در شرایط تحریم رقم بزند.

از اصلی‌ترین دلایل ایجاد بازار خارجی محصولات روشان فام می‌توان به کیفیت عالی محولات و همچنین قیمت رقابتی اشاره کرد.

در حال حاضر ضد زنگ و دیگر محصولات برند روشان فام به کشورهای عراق، افغانستان، امارات، کشورهای اروپایی و… صادر می‌شود.

مهم‌ترین پارامترهای ضد زنگ صادراتی
صادرات ضد زنگ به کشورهای دیگر به دلیل آن که رقابت و شرکت‌های خارجی مختلفی در آن کشورها حضور دارند از درجه حساسیت بالایی برخوردار است. عدم دارا بودن شرایط نام برده شده در ادامه باعث خواهد شد که ضد زنگ از کیفیت لازم برای صادرات برخوردار نباشد.

کیفیت ضد زنگ
اصلی‌ترین دلیل صادرات ضد زنگ روشان فام به کشورهای اروپایی کیفیت بالا و همچنین ماندگاری بالای این ضد زنگ‌ها است.

شرکت روشان فام با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه محصولات مختلف هم اکنون به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صادر کننده رنگ تبدیل شده است.

مقاوت بالا در تمامی شرایط جوی از دیگر مواردی است که باید در زمان صادرات به آن توجه داشته باشید.

چسبندگی عالی ضد زنگ از دیگر مواردی است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید،

بسته بندی ضد زنگ
بسته بندی مناسب و مخصوص صادرات از دیگر مواردی است که اکثر شرکت‌های داخلی تولید کننده ضد زنگ به آن توجه‌ای نشان نمی‌دهند. شرکت روشان فام با ارزش گذاشتن به این مهم، توانسته است از لحاظ بسته بندی و نگهداری محصول، کیفیت قابل قبولی را در برابر محصولات و شرکت‌های تولید کننده خارجی ضد زنگ ارائه دهد.

فرمولاسیون استاندارد و کارآمد
فرمولاسیون استاندارد و مشخص از دیگر مواردی است که باعث شده ضد زنگ‌های تولیدی برند روشان فام از ارزش و اعتبار بالایی در کشورهای اروپایی برخوردار باشد.

نیروی متخصص
استفاده از نیروی فنی و متخصص در کارخانه روشان فام باعث شده است که محصولات تولیدی این برند کیفیت و قدرت لازم را برای حضور در بازارهای جهانی داشته باشد.

استفاده از خط تولید بروز و تمام اتوماتیک
شرکت تولید کننده ضد زنگ صاداراتی، روشان فام؛ تمامی محصولات خود را با جدیدترین و بروزترین خطوط تولید، آماده می‌کند. استفاده از خط تولید تمام اتوماتیک باعث شده است که محصولات تولیدی از کیفیت رقابتی لازم برخوردار باشند.

روشان فام بزرگ‌ترین صادر کننده ضد زنگ


شرکت روشان فام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رنگ سازی، با کسب افتخارات گوناگون در حال حاضر بخش زیادی از تولیدات محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کند.

کیفیت عالی محصولات و همچنین قیمت مناسب و رقابتی باعث شده است که ضد زنگ‌های روشان فام به یکی از اصلی‌ترین محصولات صاداراتی این برند تبدیل شود.

اصلی‌ترین کشورهای صادرات ضد زنگ روشان فام
هرچند که شرکت روشان فام محدودیتی برای صادرات محصولات خود به کشورهای مختلف ندارد اما در حال حاضر عمده صادرات ضد زنگ تولیدی برند روشان فام به کشورهای عراق، افغانستان و کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

توان رقابتی بالای محصولات تولیدی کارخانه روشان فام از اصلی‌ترین دلایل اقبال عمومی از محصولات این برند است.

وجود زنگ و خوردگی در فلزات یکی از اصلی‌ترین دلایل خرابی زودهنگام و آسیب رسیدن به سازه است. شرکت‌های مختلف روش‌های گوناگونی برای جولوگیری از این خرابی پیشنهاد داده‌اند.

یکی از راه‌های آسان و به صرفه، استفاده از ضد زنگ است. پوشش آهن یا فولاد با روکشی از روی راه دیگری است که در بازار با نام فولاد گالوانیزه شده شناخته می‌شود.

قرار گرفتن فلزات حتی فولاد در شرایط بد جوی باعث خرابی و همچنین زنگ زدگی این محصولات می‌شود.

ضد زنگ‌های تولیدی برند روشان فام با دارا بودن فرمولاسیون خاص و مناسب در حال حاضر به یکی از آسان‌ترین و به صرفه‌ترین روش‌ها برای جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی فلزات تبدیل شده است.

شرکت روشان فام با در اختیار داشتن بخش بزرگی از بازار داخلی فروش ضد زنگ در نظر دارد بخش بیشتری از صادرات ضد زنگ و دیگر رنگ‌ها را در اختیار بگیرد.

در حال حاضر ضد زنگ‌های تولیدی برند روشان فام یکی از برترین و پر فروش‌ترین انواع ضد زنگ در کشورهای اروپایی است. دلایل موفقیت ضد زنگ روشان فام را می‌توان قیمت مناسب، بسته بندی عالی و همچنین کیفیت مثال زدنی در نظر گرفت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت صادرات و خرید ضد زنگ کافی است با شماره‌ تلفن‌های درج شده در وب سایت روشان فام تماس حاصل کنید.

همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش آماده ارائه توضیحات به شما هستند.

تماس با ما
کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز ۱، صنعت ۹ و ۱۱
دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد ۸۰۶

موبایل: ۰۹۱۵۳۱۱۹۲۰۷

ایمیل: info@rawshan.com

https://rawshan.com/


صادرات ضدزنگ روشان فام ، ضد زنگ صادراتی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا