این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

1
بهترین روانشناس ایرانی در لس آنجلس آمریکا 1,800,000 تومان
با توجه به تجربه کاری خود در بالاترین مقطع ها مدرک بگیرید تماس بگیرید
با توجه به تجربه کاری خود در بالاترین مقطع ها مدرک بگیرید تماس بگیرید

کتابهای آموزشی در همین محل

جدیدترین آگهی کتابهای آموزشی

کتاب بررسی شیوه‌های مدیریت مهاجرت (اعزام) نیروی کار به خارج از کشور و ارائه مدلی برای ایران منتشر شد

در تهران مرکز, بهبودی | خرید و فروش کتابهای آموزشی

کتاب بررسی شیوه‌های مدیریت مهاجرت (اعزام) نیروی کار به خارج از کشور و ارائه مدلی برای ایران منتشر شد
کتاب بررسی شیوه های مدیریت مهاجرت (اعزام) نیروی کار به خارج از کشور و ارائه مدلی برای ایران، تالیف شعبان آزادی کناری و دکتر عبدالله آراسته توسط انتشارات رسا چاپ و منتشر شد.
بر اساس گزارش سازمان بین‌المللی مهاجرت (IOM)، (گزارش جهانی مهاجرت 2020)، نزدیک به 272 میلیون مهاجر بین‌المللی در جهان وجود دارد که دوسوم آن‌ها مهاجر نیروی کار هستند.
مهاجرت در دنیاى امروز به یک مسئله مهم و در برخى موارد به یک معضل تبدیل‌شده است. مسئله مهاجرت در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته دنیا مدیریت‌شده و سازمان‌ها یا وزارتخانه‌هایی مخصوص این موضوع ایجادشده‌اند. آن‌چنان‌که برخى از مردم تصور مى‌کنند، مهاجرت الزاماً امرى مذموم و شوم نیست و مدیریت مهاجرت و اعزام نیروی کار مازاد ایرانی به خارج از کشور می‌تواند تأثیر مثبتی بر بازار کار و اقتصاد کشور داشته باشد. اگر مسئله مهاجرت براى دسترسى به بازارهاى کار و همچنین موقعیت شغلى بهتر، هدفمند و با برنامه‌ریزى باشد، عملاً از یک تهدید به یک فرصت براى کشور مهاجرفرست و مهاجرپذیر تبدیل خواهد شد.
در این کتاب، ضمن بررسی روند مهاجرت، به ارائه تعریف، دلایل، موانع، آثار،‌ مزایا و معایب، تاریخچه و ...مهاجرت و اعزام نیروی کار پرداخته‌شده و با ذکر وجوه ارسالی مهاجرین، به نقش سازمان‌های بین‌المللی همچون سازمان بین‌المللی کار و مهاجرت، مقاوله نامه‌ها و توصیه‌نامه‌های بین‌المللی کار مربوط به نیروی کار مهاجر و کاریابی‌ها و کشورهای مهاجرپذیر و مشاغل موردنیاز آن‌ها اشاره‌شده است. آنگاه ضمن بررسی مهم‌ترین مسائل و مشکلات پیش روی صادرات نیروی کار در بازارهای کار جهانی، به ارائه راهکارها و برنامه‌های عملیاتی در زمینه اعزام نیروی کار پرداخته و در پایان مدلی از شیوه‌های نوین مدیریت مهاجرت و اعزام نیروی کار، پیش‌نویس قانون پیشنهادی اعزام نیروی کار و آئین‌نامه اجرایی پیشنهادی حمایت از نیروی کار مازاد ایرانی به خارج از کشور ارائه‌شده است.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره 09121306179 تماس حاصل نمایند.


#مهاجرت ، #اعزام ، #نیروی_ کار ، #خارج از #کشور ، #شعبان_آزادی #کناری

تهران / تهران مرکز / بهبودی     کتابهای آموزشی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا