این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم ورزشی در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم ورزشی

صندلی ماساژ 4بعدی 79,000,000 تومان

صندلی ماساژ 4بعدی

%0
  • تهران شمال
صندلی ماساژ 4بعدی 0 تومان

صندلی ماساژ 4بعدی

%0
  • تهران شمال
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
شرکت پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
شرکت پیام گستر ورزش تماس بگیرید

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
فروش میز بیلیارد 27,000,000 تومان

فروش میز بیلیارد

%0
  • تهران غرب
فوتبالدستی 5,000,000 تومان

فوتبالدستی

%0
  • کرج
فروش میز بیلیارد 24,340,000 تومان

فروش میز بیلیارد

%0
  • تهران شرق

کفش کشتی آسیکس

در تهران شمال, آجودانیه | خرید و فروش لوازم ورزشی

شرکت اسیکس در سال 1949 توسط «کیهاچیرو اونیتسوکا» تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام «اونیتسوکا» کار خود را با تولید کفش های بسکتبال در شهر کوپه ژاپن آغاز کرد و سپس نام اسیکس را که از عبارت لاتین "anima sana in corpore sano"به معنای "روح سالم در بدن سالم" گرفته شده است، برگزید.

این کمپانی در طول فعالیت خود همواره به این فلسفه وفادار بوده و با نوع آوری ها و ایده های خود محصولات باکیفیت بالایی را به بازار جهانی ارائه داده است. اسیکس در این راستا در سال 1990 مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی علم ورزش را در شهر کوبه ژاپن تاسیس کرد و در این مرکز با کمک دانشمندان، مربیان و ورزشکاران به دنبال محقق ساختن اهدافش در زمینه تولید فناوری های نوین در تولید محصولات ورزش بوده است.

اسیکس بعد از پیشرفت و راهیابی به بازارهای آمریکا و اروپا گستره تولیدات خود را افزایش داده است و علاوه بر کفش‌های ورزشی در زمینه تولید تجهیزات فوتبال، دو، تنیس، اسکواش، ورزش های رزمی، کریکت، گلف، کشتی و والیبال فعالیت می‌کند.

اما در این میان محصولات والیبال اسیکس در میان علاقه مندان این رشته ورزشی به خصوص در کشور خودمان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. به این جهت ما در فروشگاه اینترنتی والیبال ایران به واسطه کیفیت بسیار بالا، تکنولوژی های مدرن و تنوع زیاد مدل های اسیکس، این برند را به عنوان یکی از برندهای هدف خود برگزیدیم و همواره کوشیده ایم تا با ارائه مدل های مختلف، در رنگ بندی های متفاوت، سایزبندی های کامل و البته با قیمتی مناسب و رقابتی پاسخگوی نیاز خانواده بزرگ والیبال ایران باشیم.

ساخت کشور:چین
جنسیت:مردانه و زنانه
سال طراحی:2017
سال ساخت:2017
سری:حرفه ای
استحکام:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
گردش هوا:⭐️⭐️⭐️
محافظت:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
درجه نرمی:⭐️⭐️⭐️
سبکی وزن:⭐️⭐️⭐️⭐️
رنگ های استفاده شده:مشکی
نوع ساق:ساق بلند
نوع بند:بندی

فروشگاه اینترنتی تخصصی والیبال ایران زیرمجموعه پایگاه خبری والیبال ایران (به شماره ثبت 93/30040) می باشد. این فروشگاه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و با پشتوانه سالها حضور تخصصی در حوزه والیبال مفتخر است که محصولات مورد نیاز ملی پوشان و بازیکنان لیگ برتری کشورمان را تامین می کند. در این فروشگاه محصولات کاملا اورجینال بوده و توسط کارشناسان مجرب تست و ارزیابی شده اند. از این رو مشتریان می توانند با اطمینان خاطر محصول خود را تهیه کرده و از گارانتی اصالت کالای ما بهره مند شوند.


کفش کشتی

تهران / تهران شمال / آجودانیه     لوازم ورزشی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا