این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم ورزشی

میز بیلیارد و اسنوکر 30,000,000 تومان

میز بیلیارد و اسنوکر

%0
  • کرج
فوتبالدستی مدل F117 0 تومان

فوتبالدستی مدل F117

%0
  • کرج
فوتبالدستی 6,500,000 تومان

فوتبالدستی

%0
  • کرج
صندلی ماساژ 4بعدی 79,000,000 تومان

صندلی ماساژ 4بعدی

%0
  • تهران شمال
صندلی ماساژ 4بعدی 0 تومان

صندلی ماساژ 4بعدی

%0
  • تهران شمال
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
شرکت پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز

کفش کشتی اورجینال Do-win

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم ورزشی

کفش کشتی یکی از ضروری ترین و مهمترین پوشاک ورزشکاران رشته کشتی می باشد که در چابکی و سرعت حرکات پا در ورزشکاران این رشته نقش بسزایی دارد و کفش مناسب برای این ورزش نیم بوت های سبک و بدون پاشنه است. برای اجرای مناسب حرکات این کفش باید از انعطاف پذیری، قدرت و استقامت بالایی برخوردار باشد، همچنین با توجه به براق و لیز بودن کف پوش تشک کشتی باید در ته کفش عاج مناسب برای اصطحکاک ، مطلوب باشد. قسمت زیر کفش نیز باید ابری نازک وجود داشته باشد و برای محافظت هرچه بیشتر از مچ پا در هنگام اجرای حرکات ، این نوع کفش ها دارای ساقی مناسب هستند. کفش های کشتی دارای برندها و کیفیت های گوناگونی می باشد و شرکت Dowin یکی از معتبرترین شرکت تولید کننده تجهیزات ورزشی بوده و کفش کشتی اورجینال Do-win معرفی شده در این بخش نیز از تولیدات همین شرکت می باشد. جنس کفش کشتی اورجینال Do-win از چرم ، پارچه و زیره آن از جنس لاستیک بوده که برای جذب فشار ناشی از حرکات سریع و سنگین پا بسیار مناسب می باشد. کفش کشتی Do-win معرفی شده از نوع ارجینال بوده که دارای سه رنگ خاکستری ، قرمز ، آبی و همچنین سایزبندی آن ( 46 – 40 ) و محصول چین می باشد.

فروشگاه فیت نو اسپرت

فیت نو اسپرت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های ورزشی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ورزشی ایران تبدیل شود. به محض ورود به Fitno-Sport با یک سایت پر از کالای ورزشی رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

تماس با ما : 09215732902 (ساعات تماس 9 صبح الی 20)


کفش کشتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا