این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی مالی و حسابداری

حسابدار پاره وقت 0 تومان

حسابدار پاره وقت

%0
  • تهران شرق
1
تانین سرمایه ازاد فوری تماس بگیرید

تانین سرمایه ازاد فوری

%0
  • تهران مرکز
انجام کلیه امور مالیاتی تماس بگیرید

انجام کلیه امور مالیاتی

%0
  • تهران شمال
موسسه حسابداری منشور حساب تبریز تماس بگیرید
1
دفتر ازدواج چیتگر تماس بگیرید

دفتر ازدواج چیتگر

%0
  • تهران غرب
کش لس uciبانک شهر تماس بگیرید

کش لس uciبانک شهر

%0
  • ساری

ارائه درگاه پرداخت اینترنتی

در تهران شمال, آجودانیه | آگهی های خدمات مالی و حسابداری

شرکت پارس نت سازه ایرانیان (با مسئولیت محدود) در تاریخ 1394/10/30با هدف فعالیت در زمینه پرداختهای الکترونیکی تاسیس گردید. این مجموعه با در نظرداشتن نیاز های مشتریان در زمینه ی پرداخت یاری و فراهم نمودن شرایط و ارائه درگاه های بانکی به پذیرندگان اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری با شرکتهای ارائه کننده خدمات پرداخت الکترونیکی نمود.
در شبکه نیوپال فرقی نمیکنه شما صاحب سایت هستید یا خیر، حتی اگه صاحب وب سایت هم نباشید میتونید با بهره مندی از امکانات گسترده نیوپال از جمله سرویس لینک پرداخت، صفحه پرداخت شخصی، سامانه آسان پرداخت و سرویس های متنوع دیگه ای که از سوی نیوپال ارائه شده اقدام به دریافت وجه از مشتریان را داشته باشید. همچنین درگاه پرداخت اینترنتی نیوپال با اتصال به تمام PSPها، کسب‌و‌کار آنلاین شما را به دنیای نوینی از فناوری‌های مالی وارد می‌کند، پس دیگر لازم نیست نگران قطعی درگاه پرداخت خود باشید، چرا که سیستم های مانیتورینگ هوشمند نیوپال بصورت لحظه‌ای درگاه‌های پرداخت را مانیتور کرده و درصورت بروز قطعی یا مشاهده ی کندی سرعت، بصورت کاملاً خودکار کاربران شما را در هنگام پرداخت به سایر درگاهای فعال هدایت کرده و از این رو هرگز قطعی یا کندی درگاه های پرداخت را مشاهده نخواهید کرد.
هدف از ساخت شبکه نیو پال ارائه خدمات برتر به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی از درگاه الکترونیکی پرداخت بوده و موجب سهولت در کسب و کار گردیده است و شامل فروشگاه های اینترنتی و کلیه افراد شاغل در اتحادیه ها و صنوف کشور ، آموزشگاه ها ، خیریه ها و ... می باشد.
در نظر داشته باشید شبکه نیوپال برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پذیرندگان خود برای رفع هرگونه مشکلات احتمالی در شبکه پرداخت به صورت پشتیبانی 24 ساعته همراه شما عزیزان خواهد بود.


ارائه درگاه پرداخت، پرداخت های الکترونیکی، ارائه درگاه بانکی، خدمات پرداخت الکترونیکی، سرویس لینک پرداخت، صفحه پرداخت شخصی، قطعی درگاه پرداخت، درگاه الکترونیکی پرداخت، زیر سوئیچ پرداخت، ارائه خدمات پر

تهران / تهران شمال / آجودانیه     مالی و حسابداری در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا