این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی صادرات و واردات

1
خریدار شهابسنگ در ایران تماس بگیرید
1
ترخیص کالا و کارگزاری گمرکی کاردان تماس بگیرید
آموزش صادرات در تبریز بصورت خصوصی و عمومی تماس بگیرید
هلدینگ عیاران تماس بگیرید

هلدینگ عیاران

%0
  • کرج
صادرات به عراق به راحتی چند کلیک تماس بگیرید

صادرات رزین - روشان فام

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات صادرات و وادرات

کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز ۱، صنعت ۹ و ۱۱
دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد ۸۰۶

موبایل: ۰۹۱۵۳۱۱۹۲۰۷

ایمیل: info@rawshan.com

https://rawshan.com/

رزین از جمله مواد مایعی است که پس از انجام فرآیندی خاص روی آن تبدیل به جامد می‌شوند. همین خاصیت رزین باعث شده است. این ماده به صورت طبیعی از برخی از درختان به دست می‌آید. رزین در بازار به دو صورت طبیعی و سنتزی موجود است. در نوع طبیعی این ماده صمغ یکی از درختان است که به صورت طبیعی به دست می‌آید.
شرکت روشان فام بزرگ‌ترین صادر کننده رزین در کشور با برخورداری از خطوط تولید تمام اتوماتیک توانسته است بخش بزرگی از بازار رزین کشور را در اختیار بگیرد.

این برند نام آشنای تولید کننده رنگ و رزین با تولید محصولات عالی و با کیفیت توانسته است محصولات خود را به کشورهای مختلفی صادر کند.

برند روشان فام در حال حاضر رزین و دیگر تولیدات خود را به کشورهای عراق، افغانستان و کشورهای اروپایی صادر می‌کند. در ادامه بیشتر در رابطه با رزین اصلی‌ترین محصول صادراتی برند روشان فام اطلاعاتی را بیان خواهیم کرد.

رزین اپوکسی چیست؟
رزین اپوکسی یک ماده شیمیایی است که از جمله فرآورده‌های پر مصرف نفتی به شمار می‌رود. رزین اپوکسی از دو جز کلی تشکیل شده است که تا قبل از مخلوط شدن این دو جزء با یک دیگر حالت مایع دارند.

رزین شفاف و بدون رنگ است و رزین حتی پس از مخلوط شدن هم حالت شفاف و بدون رنگ خود را از دست نمی‌دهد. پس از مخلوط کردن این دو جز مایع به یکدیگر حالت جامع به خود می‌گیرد.

روند خشک شدن رزین می‌تواند از یک تا چند ساعت به طول انجامد. در شروع فرآیند مخلوط کردن این دو ماده به صورت ژله‌ای هستند که پس از مخلوط کردن به مرور سفت می‌شوند.

بسته به برند سازنده رزین اپوکسی و همچنین کیفیت محصول این مدت زمان خشک شدن می‌تواند کم یا زیاد شود.

در حالت کلی می‌توان گفت که هر چقدر رزین برای رسیدن به حالت ژله‌ای نیاز به زمان بیشتری داشته باشد جنس رزین بهتر و مرغوب‌تر خواهد بود.

شرکت روشان فام بزرگ‌ترین صادر کننده رزین
شرکت روشان فام تولید کننده انواع رنگ‌ های صنعتی و ساختمانی، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده و صادرکننده رزین است.

شرکت روشان فام با سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع رنگ‌ های صنعتی با کیفیت در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین شرکت صادرکننده رزین در ایران شناخته می‌شود کیفیت عالی محصولات برند روشان فام باعث شده است که محصولات این برند قابلیت رقابت با دیگر برندها را داشته باشد.

رزین‌های تولید شده در کارخانه روشان فام علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور به رزین، به کشورهای عراق، افغانستان و کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

از اصلی‌ترین دلایل صادرات محصولات برند فروشان فام به کشورهای اروپایی می‌توان به کیفیت عالی و قیمت رقابتی محصولات اشاره کرد.

صادرات رزین تولید شده توسط کارخانه روشان فام توانسته از میزان ارز آوری بالایی برای کشور رقم بزند.

اصلی‌ترین دلیل صادرات رزین روشان فام
شرکت روشان فام یکی از شرکت‌های فعال در حوزه رنگ‌ های ساختمانی و صنعتی است. این برند تا کنون توانسته است علاوه بر در اختیار گرفتن بخش زیادی از بازار ایران، محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کند.

برند روشان فام با بهره گیری از دانش فنی و همچنین استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک در حال حاضر توانسته است به عنوان بزرگ‌ترین صادر کننده رزین در کشور شناخته شود.

استفاده از نیروی متخصص و کارآزموده دومین دلیل موفقیت برند روشان فام است.

رزین اپوکسی غلیظ
این نوع از رزین نسبت به دیگر رزین‌های موجود در بازار میزان غلظت بالایی دارد به همین دلیل کاربرد بسیار زیادی در ساخت زیورآلات دارد. شرکت روشان فام تولید کننده رزین اپوکشی با غلظت بالا، بخش بزرگی از بازار رزین گشور را در اختیار دارد.

رزین اپوکسی رقیق
این نوع از رزین به دلیل آن که غلظت کمی دارد در فرآیند گرم کردن و استفاده کردن نیاز به حباب گیری ندارد.

همین عدم وجود حباب در این گونه از رزین‌ها باعث شده است که این محصول تولیدی برند روشان فام کاربرد بسیار زیادی برای طراحی و ساخت اثرهای خلاقانه داشته باشد.


صادرات رزین ، روشان فام



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا