این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تزئینات

1
گلدان و پایه سنگی تماس بگیرید

گلدان و پایه سنگی

%0
  • تهران شرق
نورپردازی سقف تماس بگیرید

نورپردازی سقف

%0
  • تهران غرب
2
رومیزی مکرومه تماس بگیرید

رومیزی مکرومه

%0
  • تهران شرق
تاب ریلکسی گرد | صندلی راحتی ارزان تماس بگیرید
میوه های سنگی تماس بگیرید

میوه های سنگی

%0
  • تهران شرق
تندیس ویژه ماه مبارک رمضان. 30,000 تومان

تندیس ویژه ماه مبارک رمضان.

%0
  • اصفهان
اینه شمعدان قلمزنی تماس بگیرید

اینه شمعدان قلمزنی

%0
  • تهران مرکز
جاشمعی سنگی مرمر جاوارمری تماس بگیرید

فروشگاه آنلاین سازه دکور

در استان گیلان رشت, | خرید و فروش لوازم تزئیناتی

گروه سازه دکور با هدف فروش محصولات دکوراسیون داخلی از قبیل اکسسوری کابینت و کمد، لوازم نورپردازی و پریزهای توکار، کاورهای رادیاتور، لوازم دکوراتیو، پارکت و کاغذ دیواری و … در خدمت شما است.

هدف اصلی فروشگاه آنلاین سازه دکور ایجاد بستری به منظور خرید آسان برای مشتریان عزیز است که این کار را با ارائه مشخصات و اطلاعات دقیق محصول و همچنین ارائه تصاویر با کیفیت بالا و متمایز و نیز پشتیبانی قوی انجام داده است تا مشتریان بتوانند مشابه یک فروشگاه واقعی محصول خود را ببینند و از مشخصات محصولات به طور دقیق آگاهی یابند تا بتواند خرید موفقی را تجربه نمایند.

گروه سازه دکور موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتریان می داند. عرضه محصولات شناخته شده برندهای معتبر با کمترین قیمت و حاشیه سود، گارانتی های عالی و مطمئن به همراه پشتیبانی قوی ای که برای مشتریان قرار داده ایم، در کنار سایر امکانات منحصر به فردی که برای تامین رضایت شما به مرور زمان توسط این فروشگاه ارائه خواهد شد، نشان دهنده رویکرد جدیدی در بین فروشگاه های اینترنتی خواهد بود.

امید بر آن است که با پیشرفت، تلاش مستمر و همه جانبه در عرضه کالای مرغوب همراه با قیمتی مناسب، بتوانیم بهترین خدمت رسانی را در خور شأن شما بزرگواران ارائه نماییم.
مدیریت مجموعه: ناصر رمضانی هشجین


سازه دکور ، فروشگاه اکسسوری منزل ، فروشگاه دکور منزل ، اکسسوری 2022 منزل ، فروشگاه اینترنتی اکسسوری ، فروشگاه اینترنتی سازه دکور



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا