این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تجهیزات پزشکی در همین محل

1
فروش، نخ سرکلاژ، شیرودکار، اتیکون تماس بگیرید
تجهیزات اتاق تمیز و آزمایشگاهی تماس بگیرید

تجهیزات اتاق تمیز و آزمایشگاهی

%0
  • تهران مرکز
فروش شالدون و کاتتر cvp تماس بگیرید

فروش شالدون و کاتتر cvp

%0
  • تهران مرکز

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

تولید و فروش گان جراح

در تهران مرکز, اسکندری | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

گان جراح

گان جراح غیر استریل 38گرم بافتینه

شرکت آران طب توران بزرگترین تولیدکننده گان جراح در غرب تهران می باشد . گان جراح در گرماژ و رنگ های مختلف تولید و عرضه می گردد.


مراحل تولید گان جراح یکبار مصرف:

گان جراح عموما و در گرماژهای (ضخامت پارچه) ۳۸ الی ۵۰ گرم تولید می شود. پارچه های استفاده شده در گان جراح از اسپانباند، اسپانلیس و SMS تهیه و دوخت می گردد.

گان جراح حتی بصورت ضدآب نیز تولید می گردد که در واقع لایه ای ضد آب بر روی پارچه های مذکور کشیده می شود و در اصطلاح پارچه لمینیت می گردد. گان جراح یکبار مصرف عموما به ۲ صورت استریل و غیر استریل تولید می شود.

گان جراح غیر استریل: گان جراح غیر استریل در بخش های خارج از اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد که بخش هایی مانند کرونایی، تزریقات، معاینات، آزمایشگاه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید گان جراح غیر استریل در مکانهای خارج از کلین روم (اتاق تمیز) تولید می گردد که نیاز به استانداردهای اداره کل تجهیزات پزشکی نمی باشد.

گان جراح از نظر سایز در ابعاد و استانداردهای خاصی تولید می گردد که عموما در ابعاد عرض ۱۴۰ الی ۱۶۰ سانت و ارتفاع (قد) ۱۱۰ الی ۱۴۰ سانت تولید و عرضه می گردد و نسبت به همین ابعاد قیمت گذاری می گردد و لازم بذکر است یکی دیگر از فاکتورهای قیمت گذاری ضخامت و نوع پارچه معین می کند که این موضوع به گرماژ پارچه و شرکت تولید کننده پارچه مربوط می شود.

نکته: بدلیل پوشیدن و استفاده طولانی مدت از گان جراح توسط کادر زحمتکش درمان میبایست گانها از الگو، برش و دوخت استانداردی برخوردار باشند.

گان جراح استریل:

گان جراح استریل در واقع استانداردهای دوخت گان جراح غیر استریل را داراست با این تفاوت که گان جراح استریل میبایست در کلین روم (اتاق تمیز) که مکانی عاری از آلودگی محیطی و طبق استاندارد اداره کل تجهیزات پزشکی و با مجوزهای همان سازمان با بسته بندی مخصوص تولید و توسط تکنولوژیهای استریل سازی مانند گاز اتیلن اکساید یا اشعه گاما و ... استریل گردد و سپس قابل عرضه می باشد.

تولید گان جراح با شروع کرونا رونق زیادی داشت که حتی منجر به این شد که کارگاهای تولیدی که اقلام غیر پزشکی مانند مانتو و سایر البسه ها را تولید می کردند نسبت به تولید گان جراح اقدام نمودند که این امر باعت عرضه گانهای جراح غیر استاندارد در بازار گردید.

گان جراح یکبار مصرف عموما در رنگ آبی ( آبی نفتی، آبی تیره، آبی روشن) و سبز عرضه میگردد و از گان جراح در مصارف غیر پزشکی مانند مرغداری و ... می تواند با رنگهای دیگر مانند سفید نیز عرضه گردد.

به گان جراح در بازار گان پزشکی، گان بیمارستانی، گان مچدار گفته می شود.

مشتریان عزیز جهت خرید عمده گان جراح با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید، حتی می توانید سفارش خود را بصورت اینترنتی ثبت نمایید


گان جراح ، گان جراح غیر استریل ، قیمت گان جراح ، فروش عمده گان جراحی ، گان جراحی یکبار مصرف ، عکس گان جراحی ، عکس گان جراح ، گان جراحی بافتینه ، گان جراح 38 گرم

تهران / تهران مرکز / اسکندری     تجهیزات پزشکی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا