این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات مسافرتی

تور سفر به عمان تماس بگیرید

تور سفر به عمان

%0
  • تهران مرکز
1
تور هوائی کربلا اردیبهشت 1403 19,000,000 تومان

تور هوائی کربلا اردیبهشت 1403

%0
  • تهران جنوب
تور وان تماس بگیرید

تور وان

%0
  • تهران مرکز
1
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری پا به پا سفر تماس بگیرید
ویزای امارات (دبی) صدور در کوتاهترین زمان تماس بگیرید
تورهای داخلی و خارجی تماس بگیرید

تورهای داخلی و خارجی

%2
  • تهران مرکز
اسکان زائر و رزرو هتل آپارتمان 12,500 تومان

اجاره ماشین در استانبول با قیمت مناسب

در استان تهران تهران شمال, | خدمات مسافرتی

اجاره ماشین در استانبول با قیمت مناسب ،جهت مشاهده لیست قیمت و رزرو به سایت https://atiacar.com مراجعه کنید.
شرکت اجاره خودرو آتیاکار واقع در استانبول یکی از بهترین و معتبرترین موسسه های اجاره ماشین و رنت اتومبیل در کشور ترکیه می باشد. این شرکت ارائه بهترین خدمات توریستی و تشریفاتی را در کارنامه خود دارد. آتیا کار با بیش از ۶۹ خودرو مدل های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تحت مالکیت شرکت در حال ارائه خدمات همشهریان مسافرو گردشگر استانبول می باشد.همچنین این شرکت با ناوگانی کامل از خودروهای موجود در ترکیه شامل خودروهای اقتصادی ، ماشین های میان رده و اتومبیل های لوکس و جهت ارائه خدمات اجاره خودرو با راننده ، اجاره خودرو بدون راننده همواره تلاش دارد، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به هموطنان گرامی و مسافرین محترم ارائه نماید. اجاره خودرو روشی نو برای استفاده از خودروهایی مطمئن از برندهای گوناگون برای سفرهای داخل و خارج از شهرها است. امروزه بسیاری از افراد برای قرارهای ملاقات، رفتن به جلسات کاری، طی مسافت‌های بین شهری و مسافرت‌های خانوادگی از این روش استفاده می‌کنند. موسسه اجاره خودرو آتیاکار از معتبرترین شرکت‌های کرایه اتومبیل در استانبول است که سابقه‌ای درخشان در ارائه انواع خدمات در این زمینه دارد. شرکت آتیاکار با ناوگانی از خودرو‌های لوکس و برندهای مختلف خارجی، بهترین خدمات را با کمترین هزینه با هدف جلب رضایت مشتریان خود فراهم کرده است.

جهت مشاهده لیست قیمت و رزرو به سایت https://atiacar.com مراجعه کنید


اجاره ماشین در استانبول ، اجاره خودرو با راننده در استانبول ، اجاره ماشین با قیمت مناسب استانبول ، رنت ماشین استانبول ، اجاره ون در استانبول ، اجاره شاسی بلند در استانبول ، اجاره ماشین لوکس در استانبول ، قیم


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا