این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش و نصب تخصوصی دوربین مداربسته و دزدگیر تماس بگیرید
دزدگیر آپارتمانی آریوسیس 4,950,000 تومان

دزدگیر آپارتمانی آریوسیس

%0
  • یزد یزد
دزدگیر اماکن . دزدگیر آپارتمانی آریوسیس . دزدگیر خانه 4,950,000 تومان

سیستم حفاظتی در همین محل

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

تعمیر جک پارکینگ تهران غرب تماس بگیرید

تعمیر جک پارکینگ تهران غرب

%0
  • تهران غرب
نصب دزدگیر اماکن تهران غرب تماس بگیرید

نصب دزدگیر اماکن تهران غرب

%0
  • تهران غرب
نصب و تعمیر جک پارکینگ تهران 09126611721 تماس بگیرید
نصب دوربین مداربسته غرب تهران تماس بگیرید

نصب دوربین مداربسته غرب تهران

%0
  • تهران غرب
دزدگیر ساختمان غرب تهران تماس بگیرید

دزدگیر ساختمان غرب تهران

%0
  • تهران غرب
تعمیر جک پارکینگ در غرب تهران تماس بگیرید

تعمیر جک پارکینگ در غرب تهران

%0
  • تهران غرب
راهبند بازویی برقی تماس بگیرید

راهبند بازویی برقی

%0
  • اصفهان

دیدبان هوشمند فراز

در تهران غرب, آیت الله کاشانی | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

دیدبان هوشمند فراز
شرکت فرازهوش شریف برای اولین بار در کشور، نرم افزار مکمل دوربین های امنیتی را طراحی کرده که با استفاده از هوش مصنوعی، قابلیت و کاربرد دوربین های امنیتی را تکمیل کرده و کارآمد میکند. نرم افزار ما با اتصال به دوربین های امنیتی شما،با استفاده از هوش مصنوعی، چهره افراد را از راه دور با جزییات چهره از جمله تشخیص سن، جنسیت، عینک، ماسک و... شناسایی میکند و بلافاصله پس از مشاهده در دوربین، چهره فرد را ثبت و اطلاعات را به اپلیکیشن تلفن همراه ارسال میکند. اینگونه نیازی به مرور و مانیتورینگ دوربین ها نبوده و هر لحظه با یک نگاه به بایگانی، میتوانید گزارشی از افراد حاضر در محل مورد نظر را داشته باشید. همچنین قابلیت های مختلفی از جمله هشدار ورود افراد تعیین شده به محیط در این نرم افزار تعبیه شده است. به عنوان مثال اگر افرادی اجازه ورود به محیط را نداشته باشند با فعال کردن این هشدار، بلافاصله با ورود هر فرد به آن محدوده، هشدار از طریق گوشی موبایل مشاهده و تصویر فرد ذخیره میگردد.
به این طریق با اجرای این نرم افزار، یک هوش مصنوعی بر روی سیستم های امنیتی فعال میگردد که گویا یک نگهبان دائمی به صورت شبانه روزی پشت سیستم های امنیتی حاضر است که میتواند به مالک اطلاع رسانی کند.
هشدار از حضور فرد خاص و یا فردی که فقط عکسی از او داریم، می تواند قبل از وقوع سرقت ها و حوادث از آن ها جلوگیری و اطلاع رسانی کند و یا با ورود یک فیلم که میتواند فیلم دوربین های امنیتی ذخیره شده باشد چهره فرد مورد نظر را در ویدیو ردیابی و گزارش زمان حضور فرد در ویدیو ارائه میشود.
هشدار غیبت یکی از دیگر از قابلیت های این نرم افزار است که به عنوان مثال در یک کارخانه در صورت نبودن یک فرد یا نگهبانی به مدت بیش از ده دقیقه یا هر زمان دلخواه در محل کار؛ غیبت شخص مورد نظر به صاحبان کار هشدار داده میشود.


دوربین حفاظتی ، تشخیص چهره ، سیستم امنیتی

تهران / تهران غرب / آیت الله کاشانی     سیستم حفاظتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا